:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 20 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
نهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس محمد خالد حاتمی و با حضور رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه،حسین بخشایشی ،عبدالرحمن نقشین،دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده اعضای کمیسیون و مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار،مهندس اشرفی معاون اقتصادی و مالی شهرداری،مهندس ابراهیمی مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری ارومیه و مهندس علیزاده پیمانکار پروژه سرمایه‌گذاری اوریاد با موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه تجاری تکبیر و بررسی میزان پیشرفت پروژه سرمایه‌گذاری اوریاد در تاریخ 96/9/19در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه مهندس محمد خالد حاتمی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های کمیسیون سرمایه‌گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره پنجم ،بررسی و رفع مسائل و مشکلات پروژه های موجود در شهر ارومیه و کمک در جهت پیشبرد و پیشرفت آنها است.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه تا به امروز پروژه های سرمایه‌گذاری و مشارکتی تکبیر،رزت و اوریاد را مورد بررسی قرار داده است و خوشبختانه پروژه تجاری،سرمایه‌گذاری رزت با پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا می باشد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت و شرایط امروز پروژه تجاری تکبیر گفت: پروژه تجاری و سرمایه گذاری تکبیر با توجه به اینکه پیمانکار قبلی نتوانست به تعهدات خود عمل کند دچار مشکل بود که با توجه به بررسی های انجام گرفته از سوی کمیسیون تصمیم بر لغو قرارداد با پیمانکار قبلی از کشور ترکیه گرفته شد که بعد از لغو کامل قرارداد شهرداری می تواند با سرمایه گذار دیگر وارد مذاکرات شود.
مهندس محمد خالد حاتمی در ادامه سخنانش اظهار داشت: در رابطه با پروژه سرمایه گذاری اوریاد باید گفت که این پروژه یکی از فاخرترین و مهمترین پروژه های سرمایه گذاری شهر ارومیه است که خوشبختانه با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجرا است و بنده جا دارد از زحمات و تلاشهای سرمایه‌گذار این پروژه مهندس علیزاده تقدیر و تشکر نمایم.
مهندس محمد خالد حاتمی گفت:امروز پروژه سرمایه گذاری اوریاد از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است اما به دلیل تغییراتی که در پروژه بوجود آمد لازم است در قرارداد تغییراتی صورت گیرد و این امر باعث مشکلاتی شده است که لازم است در اسرع وقت حل گردند.
وی در پایان سخنانش اذعان داشت: همدلی و همفکری مسئولین و مردم می تواند استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه را در همه زمینه ها علی الخصوص در صنعت توریستی،سرمایه‌گذاری و گردشگری به پیشرفت های چشمگیری برساند.

تعداد نمایش ها (166)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان