:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 11 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور و با حضور دکتر مرتضی پیری و عبدالرحمن نقشین اعضای کمیسیون ،مهندس احد یوسفی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه،مهندس اسکندری رئیس هیئت شمشیربازی استان،حجت الاسلام والمسلمین بیگی رئیس کانون های نظارت بر مساجد استان،خانم یارمحمدی مسئول امور بانوان شهرداری ارومیه با موضوع تعیین و تکلیف باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه،ارائه گزارش عملکرد امور بانوان شهرداری و رسیدگی به مسائل و مشکلات هیئت شمشیربازی استان در تاریخ 8/8/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور ضمن خیرمقدم و تبریک هفته پدافند غیرعامل و تسلیت شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی گفت:باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه با توجه به عملکرد قابل قبول خود نیاز به رسیدگی و حل مشکلاتی از قبیل اساسنامه و تعیین و تکلیف تیم داری دارد که کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به وظیفه خطیر خود به این موضوع ورد کرده است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم و اساسی بانوان در جامعه و خانواده ها اذعان داشت:امروز بانوان از اهمیت بسیار مهمی در امر تربیت،گسترش عفاف و حجاب، تربیت جامعه و فرزندان دارد و مسئولان باید توجه جدی و بیشتری به این موضوع داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت و عملکرد امور بانوان شهرداری ارومیه گفت:امور بانوان شهرداری ارومیه با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی،فرهنگی و مذهبی ،جشنواره های نقش عفاف و حجاب در جامعه و نیز برگزاری همایش های اجتماعی عملکرد قابل قبولی داشته است و امید می رود با توجه به نگاه مثبت مسئولان و همکاری و همیاری نهادهای اجتماعی و فرهنگی شاهد پیشبرد اهداف آن باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:تشکیل کمیته فنی والیبال و فوتبال یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه های کاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خواهد بود و امید می رود با تشکیل این کمیته ها شاهد رشد و شکوفایی پهلوان و قهرمان پروری باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با بیان اینکه باید با هیئت های ورزشی تعاملات بیشتری داشته باشیم افزود:امروز بحث ورزش یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین است که با همکاری و کمک به بخش ورزش می توان در بحث تربیت جامعه و جوانان و مبارزه با مواد مخدر و نیز تهاجم فرهنگی نقش بسزایی را ایفا نمود.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور همچنین با اشاره به فعالیت های مهم کانون مساجدهای استان گفت:کانون مساجد استان یکی از با ارزشترین پایگاههای فرهنگی و مذهبی محسوب می شود که در راستای ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی و تکریم دین مقدس اسلام نقش بسزایی داشته است و امید می رود با همدلی و ایجاد تفاهم نامه این نهاد اسلامی با مدیریت شهری شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز 95 درصد مراجعین فرهنگسراها ، بانوان است افزود:امروز 95 درصد از مراجعین فرهنگسراهای شهرداری ارومیه ، بانوان هستند و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی و امور بانوان شهرداری ارومیه باید با ارائه راهکارهای مفید و برنامه های ارزشی در صدد افزایش فعالیت آنان باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید از کارشناسان حوزه دینی در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه استفاده شود گفت:با توجه به سیاست های کلی و نیز مقابله با تهاجم فرهنگی و نیز برگزاری کلاس های احکام تخصصی برای بانوان،امور بانوان شهرداری ارومیه در ابن جهت حرکت های موثری باید داشته باشد.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.
* مقرر گردید : ضمن تعیین تکلیف نهایی موضوع تیم داری حرفه ای شهرداری ارومیه در سال آتی شهرداری ارومیه حداکثر تا هفته آینده اساسنامه باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه را جهت بررسی کارشناسی و نهایی نمودن موضوع فعالیت مُجزای باشگاه ورزشی و سازمان فرهنگی به همراه نکته نظرات و پیشنهادات لازم جهت اتخاذ تصمیمات نهایی به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارجاع نماید .
* مقرر گردید : پیرو گزارشات ارائه شده توسط مسئول امور بانوان شهرداری ارومیه در خصوص اقدامات انجام شده در این حوزه مقرر گردید اعضای محترم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ضمن بازدید میدانی از محل فرهنگسرای بانوان ، از نزدیک در جریان اقدامات انجام گرفته در این حوزه قرار گیرند .
* مقرر گردید : در راستای کسب عناوین مختلف قهرمانی ورزشکاران در رشته شمشیر بازی شهرداری ارومیه ضمن همکاری و مساعدت لازم با این هیئت زمینه استفاده شمشیربازان عزیز را از ظرفیت های سالن نور و استخر شهرداری برابر هماهنگی بعمل آمده فراهم سازد .

تعداد نمایش ها (256)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان