:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 11 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
هفتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور مهندس مسعود پاکی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون و مهندس سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری ارومیه،مهندس جلیل زاده نماینده اداره املاک شهرداری ارومیه،مهندس حبیب زاده رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه،مهندس کیامهر قائم مقام معاونت شهرسازی شهرداری ارومیه،مهندس فتحی و امینی از کارشناسان اداره راه و شهرسازی شهرستان ارومیه با موضوع رسیدگی به مشکلات خیابان اباصلت،آخرین تغییرات طرح تفصیلی مناطق 4 و 5 ارومیه ،رسیدگی به مسله اصلاح هندسی ورودی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه،ساماندهی جاده دریا(چی چسیت) و جاده امامزاده در تاریخ 8/8/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، در این جلسه مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تسلیت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و تبریک هفته بسیج دانش آموزی و نیز ابراز ناراحتی از حادثه مدرسه راه شهدای ارومیه گفت: حادثه تلخ و ناگواری که در مدرسه راه شهدای منطقه محروم اسلام رخ داد ادامه وقایع بعد آن دل همه شهروندان ایرانی را آزرده نمود و اینجانب بدون هیچ قضاوتی در مورد این حادثه امیدوارم که با عامل بداخلاقی به دانش آموز و عوامل تخریب بیت المال و ساختمان مدرسه برابر شرع و قوانین برخورد شود.
وی همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت:اداره آموزش و پرورش ضمن آسیب شناسی حادثه و جلوگیری از تکرار موارد مشابه،امیدواریم که با همکاری و هماهنگی سایر ارگان ها در حداقل زمان ممکن به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه ای در ادامه تحصیل دانش آموزان اقدامات و تمهیدات لازم را برای شروع بکار مجدد مدرسه فراهم نمایند.
رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:توسعه عمران و آبادانی و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری ارومیه یکی از اولویت های کاری کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری است و امید می رود با همدلی و همفکری مسئولان بتوانیم شاهد شهری آباد،توسعه یافته و زیبا باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد پل عابر پیاده و اصلاح هندسی کوی لاله و نیز ساماندهی و اصلاح هندسی ورودی دانشگاه آزاد اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت:با توجه به وجود مشکلات عبور و مرور و نیز ایجاد تصادفات شدید در جاده سرو علی الخصوص ورودی کوی لاله و نیز دانشگاه آزاد اسلامی شهر ارومیه نیاز جدی و اساسی از سوی اداره کل راه و شهرسازی الزامی می باشد و هرچه سریعتر باید اقدام به رفع این مشکلات نماید.
مهندس عادل فتاحی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع تکمیلی طرح تفصیلی شهر ارومیه علی الخصوص مناطق 4و 5 ارومیه گفت:معاونت شهرسازی شهرداری ارومیه باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل طرح تفصیلی شهر ارومیه علی الخصوص مناطق 4 و 5 اقدام نماید تا طرح توسعه شهری در این مناطق کم رنگ و متوقف نشود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مشکلات موجود در جاده های دریا(چی چست) و جاده امامزاده ارومیه افزود:امروز جاده های شهر ارومیه باید از لحاظ مهندسی و عبور و مرور روان استاندارد سازی شوند و جاده های چی چست و امامزاده با توجه به قدمت و نیز بی توجهی به این دو جاده متاسفانه از استاندارهای جهانی برخوردار نبوده اند و هر روز شاهد تصادفات شدید در این جاده ها می باشیم لذا از اداره کل راه و شهرسازی استان می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات تعریضی و روشنایی آنها اقدامات اساسی را انجام دهد.
برابر توضیحات مشاوران راه و شهرسازی استان و رئیس اداره راه و شهرسازی ارومیه
1-پیشنهاد گردید که برای آزادسازی 15 متری طرفین جاده سلماس ارومیه به طول یک کیلومتر در محل یوترن ایجاد شده حدود 12 میلیارد تومان بودجه پیش بینی می گردد.
2-پیشنهاد می گردد 300 متر بالاتر از محل یوترن جاده قدیم قره حسنلو از مسیر جاده سلماس نیز قابل استفاده جهت ورود و خروج دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه خواهد بود.
3- برابر مصوبات قبلی شورای ترافیک و با توجه به پیش بینی بودجه در سازمان برنامه و بودجه استان جهت آماده سازی و ساماندهی راه دست کسیر روستای قره حسنلو که تصمیم بر این بود که دانشگاه آزاد اسلامی از آن مسیر تردد نماید اقدام و پیگیری لازم معمول گردد.
4-برابر پیشنهاد آقای حبیب زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ارومیه با توجه به داخل محدوده بودن کوی لاله احداث پل عابر پیاده توسط شهرداری ارومیه مکان یابی و اقدام گردد.
5-پیشنهاد گردید که 10 متری فضای حاشیه بل.ار جاده سلماس به ارومیه تا پل سوم خرداد بصورت باند کندرو آماده سازی و آسفالت تا در جهت روانی ترافیک تاثیر بسزایی داشته باشد.
6-برابر توضیحات نمایندگان اداره راه و شهرسازی در جلسه خوشبختانه اعتبار لازم در جهت تعریض و ساماندهی جاده گلمانخانه تا گلمان از طریق سازمان ملی و مسکن احداث جاده و تقاطع غیرهمسطح ظرف مدت یک ماه آینده با انتخاب پیمانکار عملیات آن اجرایی خواهد شد.

برابر توضیحات نماینده مشاور طرح تفصیلی آقای دکتر عابدینی و آقای دکتر حمیدی و مهندس کیامهر معاونت شهرسازی شهرداری ارومیه با توجه به اتمام طرح تفصیلی شهرداری مناطق 4 و 5 و طرح یکپارچه آن در مرحله نهائی مناطق 1 و 2 و 3 در سال 95 طرح تفصیلی آن به اتمام رسیده است.
1- مقرر گردید که نتیجه نهایی طرح تفصیلی بصورت GIS و اتوکد جهت تسریع در روند از مشاور مطالبه گردد.
2- پیشنهاد می گردد که فایل های اطلاعات و ضوابط اجرایی طرح تفصیلی از مشاور محترم اخذ گردد.
3- پیشنهاد می گردد در اولین جلسه مشترک با استاندار محترم مشکل نهایی شدن طرح تفصیلی در اولویت خواستار شویم تا در دستور کار قرار گیرد.

تعداد نمایش ها (306)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان