:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک شهردار_ارومیه به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

پیام تبریک شهردار_ارومیه به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 03 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
✅پیام تبریک #شهردار_ارومیه به منتخبین پنجمین دوره #شورای اسلامی شهر

" خدارا شکر می‌گوییم که بار دیگر، ایران را در جهان و در مقابل چشمان دشمنان به سربلندی و سرافرازی نائل کرد. تشکیل صف‌های طولانی و چند ساعته ملت غیور ایران را از پا نینداخت و باعث خلق #حماسه ای شد که جهانیان را بهت زده کرد و به تحسین وا داشت. آری این ملت با راهنمایی های #رهبری مدبر و فرزانه، شکوه و عظمت را دوباره معنا کرد.

اینجانب به نوبه خود ضمن #تقدیر و تشکر از همه اقشار و آحاد #ملت بزرگ ایران بویژه #ارومیه به واسطه این سربلندی و حضور، #تبريك صميمانه خود را به شما منتخبين مردم ارومیه در پنجمین دوره شوراي اسلامي شهر اعلام مي دارم و اميدوارم در سايه هم افزايي و تعامل متقابل بین شورا و شهرداري بتوانیم در خدمت رسانی به مردم و تداوم #آبادنی و #پیشرفت و توسعه ارومیه و تحقق افق 1404 ارومیه گام برداریم.

در پایان از تک تک کاندیداها که با حضور و دلسوزی خود در مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذاشتند، #تشکر میکنم و استمرار موفقيتهاي شما را از درگاه حضرت حق خواستارم.
محمدحضرت پور؛ شهردار ارومیه.

تعداد نمایش ها (219)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان