:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
احیای صنعت گردشگری از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در شهر ارومیه

احیای صنعت گردشگری از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در شهر ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 16 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

احیای صنعت گردشگری از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در شهر ارومیه

 

برگزاری جلسه هم اندیشی مجموعه معاونت سرمایه گذاری شهرداری ارومیه با انجمن دفاتر گردشگری استان با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه بررسی ظرفیتهای انجمن دفاتر گردشگری استان آذربایجان غربی با حضور حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ، مدیر واحد سرمایه گذاری و گردشگری شهرداری ارومیه  و نمایندگان انجمن دفاتر گردشگری سطح استان آذربایجان غربی با محوریت ارتقاء سهم استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در حوزه جذب گردشگران داخلی و خارجی در محل سالن اجتماعات معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری برگزار گردید .

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به تمامی حاضرین در جلسه اظهار داشت : پس از بررسی ها و مطالعات بعمل آمده لازم و براساس نیازهای شهر ارومیه مقرر گردید کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری از بدو تشکیل شورای اسلامی شهر در دوره جهارم آغاز بکار نماید که امروز شاهد ثمرات فراوان فعالیت این کمیسیون در دوره 3 ساله فعالیت آن هستیم .

عضو کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه با اذعان به ظرفیتهای مختلف استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در حوزه های صنایع دستی ، آثار و جاذبه های مختلف تاریخی و طبیعی که زمینه لازم برای حضور گردشگران مختلف را فراهم کرده است خاطر نشان کرد : افزایش تعاملات بین بخشی و فرابخشی میان بخش خصوصی و بخش دولتی از مهمترین سیاستهای مجموعه مدیریت شهری در حوزه گردشگری می باشد که تشکیل شرکت تعاونی سرمایه گذاری و گردشگری توسط شهرداری در راستای انسجام عمل اقدامات انجام شده در تقویت صنعت توریسم در منطقه    می باشد .

بخشایشی در ادامه با اشاره به بخشی از بیانات گوهر بار مقام معظم رهبری در خصوص پیاده سازی راهکارهای اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف جامعه و حمایت از تولید ملی و نهایتا رفع و موانع و مشکلات موجود با اتکاء به ظرفیتهای داخلی کشور عزیزمان ابراز امیدواری کرد : احیای صنعت توریسم و حمایت از هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی و مطرح نمودن آن در سطوح ملی و بین المللی می تواند تا میزان زیادی رکود موجود در منطقه و معضل بیکاری که دغدغه بیشتر مسئولین نظام است را برطرف نماید .

این مقام مسئول همچنین ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری خواستار استفاده از نظرات و تجربیات افراد با سابقه در حوزه های گردشگری و علی الخصوص مجموعه انجمن دفاتر گردشگری در تدوین نهایی سند جامع معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و گردشگری شهر ارومیه شد .

در ادامه جلسه هریک از اعضاء حاضر به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در این حوزه پرداختند که مقرر گردید نماینده انجمن دفاتر گردشگری استان جهت تبادل نظرات و انتقال تجربیات خود در حوزه گردشگری در یکی از جلسات کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر حضور یابند .

تعداد نمایش ها (154)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان