:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید سرزده کمیسیون نظارت از شهرداری منطقه سه +تصاویر

بازدید سرزده کمیسیون نظارت از شهرداری منطقه سه +تصاویر

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 19 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بازدید سرزده کمیسیون نظارت از شهرداری منطقه سه +تصاویر
اعضای کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه بصورت سرزده از شهرداری منطقه سه بازدید بعمل آوردند
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : صبح امروز اعضای کمسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه در شهرداری منطقه سه حاضر و از روند اجرای مصوبات شورا بازدید و از  نحوه عملکرد این منطقه در این خصوص مطلع شدند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیلی پور رییس کمسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید با اشاره به اینکه بازدید میدانی  کیمسیون نظارت در راستای همفکری و کمک برای تسریع درروند اجرای شدن مصوبات می باشد افزود:  نظارت یک مسئله عمومی و از جنس مسئولیت اجتماعی است و نظارت دقیق ،ارزیابی فعالیتها وارائه راهکار های مناسب در خصوص رفع موانع و مشکلات و تسریع در روند خدمات رسانی به شهروندان بوده و باید اهتمام ویژه ای بدین منظور داشته باشیم.
پرویز جلیلی رییس  شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید گفت: نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرحهای مصوب در امور شهری و سایر سازمانهای خدماتی در جهت تسریع پیشرفت امور شهرداری و خدمات رسانی به شهروندان می باشد.
بخشایشی نایب رییس  شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری منطقه سه اظهار داشت: حضور اعضای کمیسیون نظارت در منطقه در جهت شفاف سازی  از اجرای به موقع مصوبات شورا و حل مشکلات شهروندان بوده که این منطقه در این خصوص موفق عمل کرده است.
حسین پناهی عضو دیگر کمسیون نظارت  شورای اسلامی شهر ارومیه  بازدید میدانی را تقویت وضعیت موجود و رسیدن به هدف مطلوب عنوان کرد و گفت: هدف از نظارت کیفی کاربردی نمودن کمی است و برای تقویت رابطین این کیمسیون در شهرداری و تسریع امور میبایستی بیش از پیس کوشا باشیم. و انتظار داریم این روش مسیر به مسیر رو به ارتقائ سطح شفاف سازی برای شهروندان سوق داده شود تا خواسته های شهروندان وشورا تحقق یابد.  
مهندس فتاحی عضو نایب رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه در این بازدید گفت:شهرداری منطقه سه یکی از مناطق پیشتاز در خصوص صدور دستور پروانه بموقع و ارجاع مصوبات شورا به زیر مجموعه بوده وجود چند روستا ازجمله الواج،طرزیلو، خانقاه و الواج ومناطق کم برخوردار درراستای خدمات رسانی ، بخش عمرانی موفق عمل کرده و رتبه اول از نظر صدور پروانه ساختمانی در سال جاری را دارد.
علی بهروش رییس کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این بازدید گفت:در اجرای مصوبات شورا و همچنین رویکرد این منطقه از لحاظ  نحوه خدمات رسانی به شهروندان قابل تقدیر است.
رسول حاج بیگی شهردار منطقه سه شهرداری گفت:مصوبات ارسالی شورا به این منطقه در حدود 180 فقره بوده  که یک نمونه بدون تصمیمگیری و اقدام مشاهده نخواهید کرد.
در پایان این بازدید از نحوه بررسی و اقدامات مصوبات شورا در سالن جلسات این منطقه به صورت پایپوت توسط جعفری مدیر امور شوراهای گزارشات لازم صورت گرفت.

تعداد نمایش ها (198)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان