:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تامین کسری پارکینگ در مناطق پرتردد با اجرای طرح های مشارکتی

تامین کسری پارکینگ در مناطق پرتردد با اجرای طرح های مشارکتی

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 17 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و مطرح شد :

تامین کسری پارکینگ در مناطق پرتردد با اجرای طرح های مشارکتی

 

یکصدو بیست و نهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و موضوع استفاده از ظرفیتهای بخشهای دولتی و خصوصی جهت تامین کسری پارکینگ در  مناطق پرتردد شهر ارومیه برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون و سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ،  افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری و سرمایه گذار اجرای شهربازی مدرن در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادار ایشان به بیان بخشی از بیانات گوهر بار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است پرداخت و بر لزوم توجه ویژه به جایگاه این ایام و مقام رفیع  شامخ شهدا و علی الخصوص شهدای کربلا توسط مسئولین امر تاکید کرد  .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را استفاده از ظرفیتهای بخشهای دولتی و خصوصی جهت تامین کسری پارکینگ در  مناطق پرتردد شهر ارومیه با اولویت بیمارستانها و بررسی آخرین روند اجرای شهربازی مدرن در شهر ارومیه اعلام نمود .

ذاکر با تشریح دستاوردهای سفر اخیر اعضای شورای اسلامی شهر به کلانشهر شیراز ، تجارب و اقدامات انجام یافته دراین شهر را بسیار ارزشمند تلقی نمود و خاطر نشان کرد : مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جهت پیشرفت در حوزه های اجرای پروژه های مشارکتی و ایجاد بسترهای جذب گردشگر می بایست از تجارب ارزشمند شهرهای پیشرو در این حوزه استفاده نمایند .

رسول اصغرزاده دبیر کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)  و مثبت ارزیابی نمودن فعالیتهای انجام یافته در حوزه های سرمایه گذاری و گردشگری خواستار پیگیری و ارائه گزارشی جامع از آخرین روند مراحل اجرایی شهربازی مدرن شد .

اصغرزاده پس از گزارش سرمایه گذار فعال در حوزه اجرای شهربازی مدرن با توضیح اینکه باید مطالعات جامع در خصوص وضعیت آب و هوایی و جغرافیایی منطقه بعمل آید اظهارداشت : باتوجه به برودت هوا در بیشتر ماههای سال می بایستی توجه ویژه برای ایجاد محل های سرپوشیده مدرن جهت استفاده بهتر شهروندان از امکانات تفریحی مد نظر قرار گیرد .

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و عضو این کمیسیون ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران وفادار ایشان خواستارپیگیری و ارائه گزارشات متناوب از روند اجرای پروژه های مشارکتی به کمیسیون جهت بررسی و تصمیم گیری لازم شد .

حسین پناهی دیگر عضو این کمیسیون نیز با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بهره مندی از فیوضات بیشمار این ماه را برای تمامی پیروان اهل بیت (ع) از خداوند متعال مسئلت نمود و با اذعان به اینکه جهت حصول نتیجه مطلوب در جذب سرمایه گذار و پیشرفت قابل قبول در برخی از پروژه های مشارکتی می بایستی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری تغییر را در در عملکرد فعلی خود در دستور کار قرار دهد خاطر نشان کرد : صفر تا صد اجرای تمامی پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری باید با ایجاد وحدت رویه لازم مورد نظارت و آسیب شناسی دقیق و کارشناسی قرار گیرند .

پناهی با تاکید بر لزوم توجه و ارزیابی کامل با شایسته سالاری لازم برابر ظرفیتهای موجود سرمایه گذاران ، خواستار مهار دیدگاه شخصی در انتخاب سرمایه گذاران جهت مشارکت و پیشبرد پروژه های مشارکتی گردید .

وی درادامه با اشاره به اینکه توجه به بُعد گردشگری کمیسیون آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته است خواستار ایجاد زیر ساختهای گردشگری مختلف همچون یادمان شهید باکری و طرح های اطراف این یادمان و شهربازی مدرن و تجهیز  توسعه تمامی پارکها علی الخصوص پارکهای جنگلی و آماده سازی حاشیه رودخانه شهر چایی در امتداد مسیر دریاچه به دریاچه  جهت توقف چندین روزه گردشگران داخلی و خارجی در راستای استفاده از ظرفیتهای آنان در استان و شهر ارومیه شد .

این مقام مسئول همچنین با اشاره به معضلات و مشکلات مختلف موجود در بافت فرسوده شهر خواستار ایجاد ضوابط تشویقی قابل توجیه برای مالکین جهت نوسازی و تجمیع پلاکها برای ساخت مجتمع های مختلف در این محدوده با مدیریت بر حاشیه رینگ کمربندی موجود در فواصل و بخشهای مختلف که دارای پتانسیل عظیم سرمایه گذاری می باشد شد و بر لزوم حل معضل کمبود پارکینگ و سرویس بهداشتی در هسته مرکزی شهر ارومیه جهت حل مشکلات شهروندان با اتخاذ تمهیدات لازم تاکید نمود .

 

تعداد نمایش ها (131)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان