:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تاکید بر تهیه  بسته های جامع سرمایه گذاری در مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران

تاکید بر تهیه بسته های جامع سرمایه گذاری در مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 06 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
تاکید بر تهیه بسته های جامع سرمایه گذاری در مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران
یکصد و پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت تاکید بر تهیه بسته های جامع سرمایه گذاری در مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران در بخشها و حوزه های مختلف با توان های متغیر مالی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سید هادی ذاکر و با حضور اعضای این کمیسیون ، رحمتی مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید برگزار گردید.
سیّدهادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان به یکایک منتخبین مردم شریف ارومیه که توفیق حضور در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه را یافتند تبریک گفت .
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر همچنین با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر این رویداد مهم و تاریخی را نماد همدلی و ولایتمداری ملت شهید پرورایران اسلامی دانست .
سید هادی ذاکر با انتقاد از نبود بسته های جامع سرمایه گذاری در مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران در بخشها و حوزه های مختلف با توان های متغیر مالی را از مشکلات اساسی این حوزه برشمرد و خواستار برگزاری همایش های سرمایه گذاری با معرفی ظرفیتهای مختلف سرمایه گذاری و گردشگری شهر ارومیه به مخاطبان داخلی و خارجی گردید .
حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا به تمامی شهروندان گرانقدر به منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریک گفت و ادامه داد : در این دوره از حضور اعضای متخصص و تاثیرگذار دوره قبل بی بهره خواهیم ماند .
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اجرای پروژه های مختلف سرمایه گذاری و گردشگری در سطح شهر ، با توجه به رکود حاکم بر جامعه را از مهمترین راهکارهای جذب سرمایه و اشتغال زایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اتمام تمامی پروژه های مشارکتی در دست اقدام و سایر طرح های مطالعاتی زمینه رونق اقتصادی و اشتغالزایی در شهر ارومیه بصورت پایدار فرارهم گردد .
حسین پناهی دیگر عضو کمیسیون گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را فرصتی مهم برای ذخیره توشه الهی دانست و همچنین ضمن مهم ارزیابی نمودن حضور حداکثری شهروندان در پای صندوق های رای و انتخاب اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه را نیز تبریک گفت .
پناهی با قدردانی از تلاشهای دکتر امیر سحابی معاون سابق اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه و آرزوی توفیق برای حسین اشرفی معاون جدید اقتصادی و سرمایه گذاری ، وجود دو عامل ؛ عدم ثبات در مدیریت این معاونت و نبود برنامه های کلی و سیاستهای لازم در جهت فعالیت این مجموعه مهم ، در کنار روزمرگی حاکم را از مهمترین عوامل ایجاد خلاءهای موجود در توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذاران ملی و بین المللی در شهر ارومیه برشمرد .
رسول اصغرزاده نیز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن ماههای مبارک شعبان و رمضان با ایام برگزاری انتخابات این مهم را به فال نیک گرفت و اظهار داشت : توفیق امانت داری مردم شریف و فهیم ارومیه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه موضوع مهمی است که می بایست توسط منتخبین این دوره به بهترین نحو ممکن در منصه ظهور قرار گیرد .
اصغرزاده با مهم ارزیابی کردن روند تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی در دست اقدام شهرداری ارومیه خواستار ارائه گزارش نمایندگان اداره املاک و شهرداری منطقه 2 در خصوص آزادسازی باند کندروی ورودی شهر حد فاصل میدان آزادی تا پل سوم خرداد در جلسه آتی کمیسیون گردید .
مهندس محمد خالد حاتمی نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خاطر نشان کرد : تمامی شهروندان بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای دیگری در کشور رقم زدند و به تمامی جهانیان نشان دادند که تا چه میزان پشتیبان نظام و رهبری در تمامی عرصه ها می باشند .
نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم نشان داد با تعامل و همدلی به چه میزان میتوان در جهت رشد و توسعه شهر قدم برداشت و کارنامه قابل قبولی در مقابل اعتماد شهروندان ارائه نمود .
در ادامه جلسه مهندس رحمتی نماینده معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه به تشریح اقدامات و برنامه های در دست اقدام و انجام شده این معاونت پرداخت .
در خاتمه بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون با موضوعات : اولین کمیته شهرستانی جشنواره های تخصصی سوغات صنفی با رویکرد برند سازی به پیوست برنامه ریزیهای لازم جهت برگزاری جشنواره تخصصی سوغات در مهر ماه سالجاری در ارومیه و نیز نامه دبیر محترم ستاد باز آفرینی شهری پایدار ؛ در خصوص تفاهم نامه مشترک با کمیسیون ملی یونسکو مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری ارومیه ضمن پیگیری کامل موضوع مراتب را در قالب گزارشی جامع جهت استحضار اعضای کمیسیون به شورای اسلامی شهر ارجاع نماید .
همچنین مقرر گردید : رئیس اداره املاک شهرداری به همراه نماینده مطلع شهرداری منطقه2 در خصوص آزادسازی باند کندروی ورودی شهر حد فاصل میدان آزادی تا پل سوم خرداد و تعیین تکلیف پروژه آتام با ارائه مستندات لازم در جلسه آتی کمیسیون حاضر شوند .
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (143)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان