:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تا پایان سال 96 روکش آسفالت تمامی جاده های اطراف شهر ارومیه به پایان خواهد رسید

تا پایان سال 96 روکش آسفالت تمامی جاده های اطراف شهر ارومیه به پایان خواهد رسید

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 04 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر کل راه و شهر سازی استان آذربایجان غربی :

تا پایان سال 96 روکش آسفالت تمامی جاده های اطراف شهر ارومیه به پایان خواهد رسید

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در جریان نشست مشترک رئیس ، اعضا شورای شهر ، شهردار، قائم مقام شهردار اظهار داشت : تا پایان سال 96 روکش آسفالت تمامی جاده های اطراف شهر ارومیه به پایان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز طی جلسه مشترکی که با حضور  رئیس ، اعضا شورای شهر ، شهردار، قائم مقام شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید حاضرین ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند خدمت رسانی به شهروندان و رفع برخی مشکلات موجود در حوزه های شهرسازی و راههای منتعی به محدوده شهر خواستار تعامل بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری و اداره کل راه و شهر سازی در راستای محرومیت زدایی از چهره استان آذربایجان غربی و علی الخصوص شهر ارومیه شدند .

داریوش نصر مدیر کل راه و شهر سازی استان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس را به تمامی پویندگان علم و دانش تبریک گفت .

مدیر کل راه و شهر سازی استان آذربایجان غربی بر لزوم همفکری و تعامل بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری و اداره کل راه و شهر سازی استان در جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان شهر ارومیه شدتاکید کرد و اظهار داشت : کارشناسان این اداره کل برای تمامی مشکلات موجود در حوزهای شهرسازی و راههای دسترسی شهر ارومیه برنامه های مدون و جامعی را ترتیب داده اند که این برنامه های به اقتضاء زمان و اولویت بندیهای بعمل آمده در دستور کار قرار خواهد گرفت .  

نصر با تشریح اقدامات انجام شده در بخشهای توسعه متوازن شهر ارومیه و ساماندهی مناطق حاشیه ای و تقلیل سکونتگاههای غیر رسمی تعیین تکلیف پلاکهای موجود در محدوده کمربندی سبز را از اقدامات مهم این اداره کل برشمرد و خاطر نشان کرد : بخش های دولتی که در این محدوده صاحب زمین هستند می بایستی پلاکهای خود را جهت ساماندهی ، حفظ و احیا در اختیار مجموعه مدیریت شهری قرار دهند تا روند آزاد سازی و و آماده سازی کمربندی سبز در اطراف شهر ارومیه آغاز گردد .

این مقام مسئول در ادامه با اذعان به اینکه اقدامات قابل توجهی در حوزه ساماندهی راه های منتهی به شهر ارومیه انجام یافته است ابراز امیدواری کرد : تا پایان سال 96 روکش آسفالت تمامی جاده های اطراف شهر ارومیه به پایان خواهد رسید .

مدیر کل راه و شهر سازی استان آذربایجان غربی همدلی مسئولین استانی و استفاده از ظرفیتهای وزارت راه و شهر سازی را گامی مهم در جهت رفع مشکلات چندین ساله و محرومیت زدایی از چهره استان دانست و خواستار افزایش جلساتی از این دست در راستای همفکری ، تعامل و شفاف سازی اقدامات انجام یافته در خصوص توسعه و آبادانی شهر ارومیه شد .

تعداد نمایش ها (175)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان