:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
توجه ویژه به ساماندهی پارکینگ های عمومی سطح شهر از نظر وضعیت ظاهری و نرخ های تعیین شده

توجه ویژه به ساماندهی پارکینگ های عمومی سطح شهر از نظر وضعیت ظاهری و نرخ های تعیین شده

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 17 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد :

توجه ویژه به ساماندهی پارکینگ های عمومی سطح شهر از نظر وضعیت ظاهری و نرخ های تعیین شده

یکصدو سی و دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با موضوع توجه ویژه به ساماندهی پارکینگ های عمومی سطح شهر از نظر وضعیت ظاهری و نرخ های تعیین شده برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون ، ذاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، خلیل وند مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، طاهریان نماینده اتاق اصناف ارومیه و صوفی رئیس اتحادیه خدمات عمومی شهرستان ارومیه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران وفادار این امام همام دستور جلسه این هفته کمیسیون را ساماندهی وضعیت ظاهری تمامی پارکینگ ها و نظارت بر نرخ تعرفه های فعالیت این واحدها و ایجاد سیاستهای تشویقی در راستای احداث پارکینگهای طبقاتی در سطح شهر اعلام نمود .

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح روند نابسامان گسترش واحدهای مسکونی و تجاری در مناطق مختلف شهر اظهارداشت : نبود پارکینگ کافی در معابر مختلف و علی الخصوص هسته مرکزی شهر ارومیه مشکلات فراوانی را به شهروندان تحمیل می نماید که مستلزم توجه ویژه مسئولین به این معضل ترافیکی است .

ستارپور با اشاره به ظرفیتهای مختلف بخشهای دولتی و خصوص خواستار ایجاد سیاستهای تشویقی علی الخصوص در بافت فرسوده جهت ورود بیشتر سرمایه گذاران به حوزه احداث پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر شد .

دکتر میر علی محمدی عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت ایام شهادت سیّد و سالار شهیدان امام حسین (ع) از خداوند متعال قرار گرفتن در جمع محبین و پیروان صدیق ائمه عصمت و طهارت (ع) را برای جمع حاضر خداوند از متعال خواستار شد .

دکتر میر علی محمدی با تشریح به برخی از مشکلات موجود در نحوه مدیریت پارکینگ های و نرخ گذاری های بعمل آمده خواستار نظارت بیشتر مسئولین امر به این صنف پر برخورد در جامعه شد و تاکید کرد: در صورت عدم حل شدن مشکلات موجود در روند اداره و مدیریت پارکینگ ها مراتب می بایست با حضور مسئولین امر و نمایندگان پارکینگ داران مورد پیگیری کامل قرار گیرد .

وی در ادامه ضمن تشریح مشکلات موجود در بافت مرکزی شهر و کمبود فضای پارکینگ در این ناحیه خواستار حمایت مسئولین از مالکین جهت احداث پارکینگ در این محدوده شد .

مهندس عادل فتاحی دیگر عضو این کمیسیون نیز ضمن تسلیت ایام شهادت سیّد و سالار شهیدان امام حسین (ع) از اقدامات انجام شده در ایجاد پارکومترهای هوشمند در حریم برخی معابر اصلی تشکر و قدردانی نمود .

فتاحی با اشاره به اینکه برابر مصوبه شورا زمینهایی که در جهت آزاد سازی معابر تصرف می شوند باید جهت استفاده اهالی تخریب و تسطیح شوند اظهار داشت : شهرداری باید مبالغ دریافتی از بابت کسری پارکینگ را جهت احداث پارکینگ در معابر پر تردد علی الخصوص بافت مرکزی شهر صرف نماید .

وی همچنین با اذعان به اینکه طرح تفصیلی مناطق 4 و 5 در مراحل پایانی و نهایی شدن می باشد خواستار جانمایی محلهای احداث پارکینگ طبقاتی در بخشهای مختلف مناطق فوق الذکر شد .

در ادامه جلسه هریک از اعضای حاضر به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص رفع معضل کمبود فضای پارک در مناطق پرتردد پرداختند که در خاتمه مقرر گردید تمامی ارگانهای مرتبط همکاری ئ تعامل لازم را جهت رفع مشکلات ترافیکی و کسیری پارکینگ در سطح شهر داشته باشند .

تعداد نمایش ها (543)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان