:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست برگزار شد :  درخواست از شرکت آب و فاضلاب برای تقسیط بلند مدت هزینه انشعاب آب و فاضلاب درمناطق کم برخوردار

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست برگزار شد : درخواست از شرکت آب و فاضلاب برای تقسیط بلند مدت هزینه انشعاب آب و فاضلاب درمناطق کم برخوردار

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 25 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست برگزار شد :

درخواست از شرکت آب و فاضلاب برای تقسیط بلند مدت هزینه انشعاب آب و فاضلاب درمناطق کم برخوردار

یکصد و چهل و دومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب منطقه کوهنورد و ارایه خدمات مطلوب به مناطق کم برخوردار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون ، مهندس حاتم زاده مدیر شرکت آب و فاضلاب ارومیه ، مهندس خوش سیرت معاون آب و فاضلاب استان و نماینده اهالی منطقه کوهنورد برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین دستور جلسه این هفته کمیسیون را رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب منطقه کوهنورد و ارایه خدمات مطلوب به مناطق کم برخوردار و نامه های ارجاع شده اعلام کرد .

در این جلسه مهندس خوش سیرت معاون آب و فاضلاب استان با ارائه توضیحات در خصوص نحوه محاسبه تبصره های قانونی و بهای خدمات آب و فاضلاب ، اعضای کمیسیون ضمن بحث و بررسی نکته نظرات خود را اعلام کردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا تصمیمات نهایی این جلسه را  با مدیران ذیصلاح شرکت آب و فاضلاب این گونه عنوان کرد: اولویت ایجاد شبکه فاضلاب در بافت مرکزی شهری ، حل مشکل و اجرای سریع فاضلاب منطقه کوهنورد و صمد زاده و نیز در راستای  رعایت حل مشکل شهروندان مناطق کم برخوردار هزینه انشعاب آب و فاضلاب بصورت تقسیط بلند مدت اقدام گردد. 

در این جلسه ضمن ارائه نکته نظرات خود به نامه های ارجاع شده به این کمسیون پرداختند که می توان به در خواست یک همشهری جهت واگذاری زمین در دیگاله برای پرورش گل و نهال، در خواست اهالی  کوچه شهید قاسم زاده  جهت بازدید و ساماندهی املاک خالی که محله تخلیه نخاله و غیره تبدیل شده است، نامه فرمانداری در خصوص ارائه راهکار مناسب برای جمع آوری سگهای ولگرد در سطح شهر ، در خواست غرفه میوه و  ارائه دستگاه تصفیه هوا در اماکن مسقف و ضدعفونی کردن  آن و در خواست سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری جهت ارائه خدمات  از جمله طراحی ونظارت ، اجرای آبیاری مدرن ،گلکاری و فروش گل و گیاه برای سطح شهرداری های استان را عنوان کرد.    

 در پایان موضوعات مطرح شده این کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (124)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان