:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورا برگزار شد  بررسی طرح تفصیلی شهر ارومیه با حضور مسئولین ذیصلاح

جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا برگزار شد بررسی طرح تفصیلی شهر ارومیه با حضور مسئولین ذیصلاح

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 13 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورا برگزار شد

بررسی طرح تفصیلی شهر ارومیه با حضور مسئولین ذیصلاح

یکصد و چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با بررسی طرح تفصیلی شهر ارومیه با حضور مشاور طرح و مسئولین ذیصلاح برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر میر علی محمدی و باحضور اعضای کمیسیون ، مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار ، مهندس کیامهر نماینده معاونت معماری و شهرسازی شهرداری ، مهندس ایران پناه و مهندس رستمی نژاد نمایندگان استانداری ، مهندس اکبریان نماینده اداره کل راه و شهرسازی ، مهندس سپانلو و دکترعابدینی نمایندگان مشاور طرح تفصیلی شهر ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد  .

در این جلسه بعد از ارائه توضیحات  و گزارشات از روند پیشرفت این طرح  توسط مهندس سپانلو مشاور طرح تفصیلی شهر ارومیه مقرر گردید:

1-  ضوابط و معیارهای فنی معماری ،شهرسازی وتامین فضای سبز و موارد مورد نیاز به موازات اتمام طرح تفصیلی تهیه شود  و بلافاصله همزمان با ارسال طرح تفصیلی به کمیسیون ماده پنج استان اقدام شود به گونه ای که جلسه نهایی آن در حضور اعضاء کمیسیون عمران شورا بررسی شود .

2-  در خصوص تهیه طرح تفصیلی منطقه 4 طرحهای ارائه شده به پروژه های میدان ولایت فقیه و میدان امام ( ره )،تجمیع و همسان سازی لازم انجام پذیرد تا مغایرتی با طرح تفصیلی نداشته باشد .  

3-  پیشرفت پایانی طرح تفصیلی برای جلوگیری از طولانی شدن طرح نهایی و ممانعت از ارائه نظرات و سلایق افراد ، ضروری است نسبت به اخذ نظر اعضای شورای شهر اقدام لازم انجام پذیرد.

4-  آخرین ویرایش  ضوابط طرح تفصیلی  را مشاور حداقل 10 روز قبل از جلسه نهایی به اعضای جلسه و شورا وشهرداری ارسال نماید تا افراد با اطلاعات قبلی در جلسه حضور یابند و تصمیم نهایی برای رفع مشکلات شهروندان عزیز صورت گیرد.

5 - در این جلسه در خصوص استقرار ضایعات فروشان ارومیه در مسیر جاده بالانج مورد بررسی قرار گرفت و نماینده  استانداری و اداره کل راه و شهرسازی توضیحات لازم مبنی بر واقع شدن  در حریم شهر در این  مکان جابجایی آن را خواستار شدند ولی مقرر گردید هر چه سریعتر نسبت به مکان یابی آن اقدام عاجل صورت پذیرد.

در ادامه جلسه نامه های ارجاعی به کمیسیون و مواردی همچون بررسی گزارش پیشرفت طرح تفصیلی شهر ارومیه و موضوع مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران پیرامون اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه و درخواست  اهالی و ساکنین مسجد بنی هاشم در خصوص رفع مشکلات عدیده این منطقه و جمع آوری و دفع آبهای سطحی و نیز قرائت مصوبات کمیسیون ماده پنج برای اعضای کمیسیون و حاضرین انجام پذیرفت که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند.

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (232)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان