:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حجت‌الاسلام  والمسلمین خلیل‌پور: تمسک به «قرآن و عترت» بهترین راه رسیدن به سبک زندگی اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیل‌پور: تمسک به «قرآن و عترت» بهترین راه رسیدن به سبک زندگی اسلامی است

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 12 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حجت‌الاسلام  والمسلمین خلیل‌پور:
 عضو شورای شهر ارومیه گفت: انس با قرآن و عمل کردن به فرامین ائمه اطهار(ع) بهترین راه رسیدن به سبک زندگی اسلامی است که انسان را به آرامش روحی و روانی می‌رساند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خلیل‌پور، عضو شورای شهر ارومیه،  گفت: انسان در زیر چتر اسلام از  رفتارهای نابهنجار اجتماعی به دور بوده و به آرامش در همه جوانب اقتصادی، سیاسی، روانی و اخلاقی دست می‌یابد.
وی با اشاره به آیه ۲ از سوره روم اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی با تشکیل خانواده مستحکم‌تر شده و هدف خداوند از آفرینش انسان محقق می‌شود.
عضو شورای شهر با اشاره به اینکه منطق اسلامی شایسته سالاری است گفت: اگر رضای خداوند در کنار هدف فردی قرار گیرد، تمام زندگی رنگ و بوی خدایی و اسلامی به خود می‌گیرد.
وی افزود: عمده بحث تاریخ نقد و عبرت‌آموزی است و با الگوبرداری از تاریخ می‌توان به گسترش نگرش‌های مثبت و کاهش یا حذف نگرش‌های منفی در زندگی اقدام نمود.
حجت‌الاسلام خلیل‌پور با دید فلسفی به جهان‌بینی گفت: افکار هر شخص به خودی‌خود جهان‌بینی را شکل داده و اگر ریشه قرآنی داشته باشد، می‌تواند جهان‌بینی‌ الهی را شکل دهد.
وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) نسخه اصلی پیغمبر اسلام است، گفت: رشته‌های تحصیلی دانشگاهی باید مروج فرهنگ ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری درسطح وسیع وگسترده بوده و در همه رشته‌ها مباحث اخلاقی موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام خلیل‌پور با اشاره به‌اینکه سبک زندگی غیر‌دینی تضعیف کننده نهاد خانواده‌ها است گفت: سبک زندگی اسلامی، شیوه زندگی انسان را برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی تضمین می‌کند.

 منبع ایکنا-
خبرگزاری قرآنی ایران ]

 

تعداد نمایش ها (199)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان