:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی : اتمام به موقع طرح جامع تفصیلی شهر ارومیه زمینه ساز توسعه شهری برابر سند چشم انداز 1404

حسین پناهی : اتمام به موقع طرح جامع تفصیلی شهر ارومیه زمینه ساز توسعه شهری برابر سند چشم انداز 1404

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 05 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

حسین پناهی : اتمام به موقع طرح جامع تفصیلی شهر ارومیه زمینه ساز توسعه شهری برابر سند چشم انداز 1404

 

حسین پناهی در جلسه مشترک حضور اعضا شورای شهر ، شهردار، قائم مقام شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی بر لزوم اتمام به موقع طرح جامع تفصیلی شهر ارومیه در جهت توسعه متوازن شهری برابر سند چشم انداز 1404 تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز طی جلسه مشترکی که با حضور اعضا شورای شهر ، شهردار، قائم مقام شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید حاضرین ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند خدمت رسانی به شهروندان و رفع برخی مشکلات موجود در حوزه های شهرسازی و راههای منتعی به محدوده شهر خواستار تعامل بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری و اداره کل راه و شهر سازی در راستای محرومیت زدایی از چهره استان آذربایجان غربی و علی الخصوص شهر ارومیه شدند .

حسین پناهی ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهداء و ایثار گران جنگ تحمیلی فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت را به تمام پویندگان علم و دانش تبریک گفت و اظهار داشت : با توجه به اینکه طرح تفصیل به عنوان چراغ راه توسعه شهر ارومیه در ابعاد شهر سازی و توسعه راه های مواصلاتی درون شهری خواهد بود خاطر نشان کرد : تمام نیازهای شهروندان و شهر ارومیه برابر سند چشم انداز 1404 با حفظ سیما و منظر مناسب شهری می بایست بصورت جامع در طرح تفصیلی مشخص گردد .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برخی موانع  موجود در روند تکمیل طرح تفصیلی شهر ارومیه خواستار اتمام این طرح جامع برابر زمانبندی مشخص جهت پیشبرد اقدامات عمرانی و شهرسازی مختلف گردید .

وی با تشریح مشکلات حاشیه نشینی واگذاری زمینهای موجود در محدوده کمربندی سبز به شهرداری و کاشت و آماده سازی آن را اقدامی مهم در جهت کاهش و مهار حاشیه نشین در شهر ارومیه دانست و خاطر نشان کرد : برخی تصمیمات اتخاذ شده در مجموعه مدیریت شهری که به تایید مقامات عالی استان نیز رسیده است متاسفانه مورد بی مهری نمایندگان وزارت راه و شهر سازی قرار گرفته است که پیگری مسئولین استانی و مکاتبات لازم را با مسئولین کشوری را در جهت احقاق حقوق شهروندان طلب می نماید . 

 

تعداد نمایش ها (141)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان