:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد :  حمایت شورای اسلامی شهر از نهاد های اجتماعی و موسسات و انجمن های خیریه سطح شهر

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد : حمایت شورای اسلامی شهر از نهاد های اجتماعی و موسسات و انجمن های خیریه سطح شهر

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 11 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مطرح شد :

حمایت شورای اسلامی شهر از نهاد های اجتماعی و موسسات و انجمن های خیریه سطح شهر

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع حمایت شورای اسلامی شهراز نهاد های اجتماعی و موسسات و انجمن های خیریه سطح شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر به ریاست محمد ستارپور و با حضور اعضای کمیسیون صبح امروز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

محمد ستارپور رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین ، حضور گسترده مردم در روز گرامیداشت 9 دی  را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و از حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت این روز تاریخی قدردانی کرد

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را توجه ویژه شورای اسلامی شهر در جهت حمایت از نهاد های اجتماعی و موسسات و انجمن های خیریه سطح شهر و نامه های ارجاع شده اعلام نمود .

 این مقام مسئول در خصوص حمایت شورا از موسسسات و انجمنهای مردم نهاد  را وظیفه شورا دانست . اظهار داشت: با توجه به امکانات شهرداری و طبق ماده 71 شورا یکی از وظایف شورا ها حمایت از این موسسات بوده و شورای شهر در تلاش است که با حمایت خود  در جهت حل افرادی که به عنوان مددجو و افراد نیازمند تحت پوشش این انجمن ها هستند با تمام امکانات کمک خواهد کرد.

مبین یکی دیگر از اعضاء کمیسیون خدمات شهری گفت: می بایستی از طریق مسئولین ذیصلاح شیونامه ای برای مساجد تعریف گردد و مساجد به عنوان پایگاه اصلی و کانون فرهنگی و اجتماعی هر منطقه قرار گیرد

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود : با توجه وجود موسسات متعدد در شهر ارومیه و اضافه شدن این موسسات مشکلاتی از افرادتحت پوشش حل نمی گردد و مسئولین ذیصلاح می بایستی  با تعریف و برنامه ریزی مدون جهت پاسخگوی این موسسات از فعالیتهای انجام شده را خواستار باشند.

در این جلسه در خصوص ارائه گزارشات  مدیر عامل موسسه خیریه عاشقان کربلای ارومیه  مقررگردید: جهت حمایت از موسسات خیریه و نهادهای اجتماعی در راستای کمک به افراد نیازمند جامعه  و خواسته این موسسه  مکان مناسب  جهت ایجاد توزیع اقلام برای تنظیم بازار به نفع خانواده های تحت پوشش این موسسه و با توجه به هماهنگی انجام یافته با اداره کل صنعت معدن وتجارت  موافقت گردید که شهرداری مساعدت لازم دراین خصوص انجام گردد.

 در ادامه این جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : بررسی در خصوص ارسال گزارش عملکرد دامپزشکی استان در آذرماه سال جاری و نیز بازدید های میدانی این اداره از دام وطیور و ذبح مجاز،حمایت و مساعدت از کانون فرهنگی و اجتماعی زنان استان،نامه موسسه مردم نهاد امید زنان ایرانی  در خصوص واگذاری مکانی  مناسب برای آموزش بانوان سرپرست خانواده، نامه های متعدد در خصوص جابجایی تغییر ویا دراختیار گذاشتن دکه وکیوسک ،ارسال شرکت راداران صنعت  ماشین جهت معرفی خودروهای نردبان و بالابر آتش نشانی،ارائه گزارش از کارگروه مدیریت پسماند و پیشنهاد  یک همشهری در خصوص احداث طرح جمعه بازار خودرو را  مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات اتخاذ شده جهت  تصویب به صحن شورا ارجاع داده شد .

تعداد نمایش ها (165)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان