:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری مطرح شد :  استفاده از ظرفیت های حاشیه شهرچایی و پارک های سطح شهر بر انجام مطالعات کارشناسی و تعیین چشم انداز های گردشگری و ساماندهی وضعیت فعلی

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری مطرح شد : استفاده از ظرفیت های حاشیه شهرچایی و پارک های سطح شهر بر انجام مطالعات کارشناسی و تعیین چشم انداز های گردشگری و ساماندهی وضعیت فعلی

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 11 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری مطرح شد :

استفاده از ظرفیت های حاشیه شهرچایی و پارک های سطح شهر بر انجام مطالعات کارشناسی و تعیین چشم انداز های گردشگری و ساماندهی وضعیت فعلی

یکصدو سی و هفتمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت  بر استفاده از ظرفیت های حاشیه شهرچایی و پارک های سطح شهر بر انجام مطالعات کارشناسی و تعیین چشم انداز های گردشگری و ساماندهی وضعیت فعلی  ونامه های ارجاع شده به این کمسیون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون ، سحابی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین دستور جلسه را  استفاده از ظرفیت های حاشیه شهرچایی و پارک های سطح شهر بر انجام مطالعات کارشناسی و تعیین  چشم انداز های گردشگری و ساماندهی وضعیت فعلی اعلام نمود.

 رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه نهم دی ماه را به عنوان روز بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و اظهار داشت : حماسه آن روز را در واقع وحدت و یکپارچگی ملت ایران در تقابل با فتنه اندوزی و دشمنی منافقان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب است .

ذاکر با اشاره به اینکه فتنه سال 88 و اتفاقات مربوط به روز عاشورا و توهین به مقدسات مردم شریف ایران اسلامی نقاب از چهره منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران برداشته و چهره واقعی آنان را برای مردم آشکار ساخت افزود: مردم همیشه در صحنه ایران هیچگاه از آرمان ها و خون شهیدان خود کوتاه نخواهند آمد.

این مقام مسئول درخواست تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری از جمله پروژه اروم تکبیر فتح بر رعایت شیوه نامه سرمایه گذاری و آگهی مناقصه نسبت به تعیین سرمایه گذار جدید تأکید کردند.

در این جلسه ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت های حاشیه شهرچایی و پارک های سطح شهر بر انجام مطالعات کارشناسی و تعیین چشم انداز های گردشگری و ساماندهی وضعیت فعلی برای استفاده شهروندان علی الخصوص خانواده ها تأکید کردند.

 در ادامه جلسه نامه های ارجاعی به کمیسیون مواردی همچون درخواست سرمایگذار مبنی بر تخصیص زمین جهت سرمایه گذاری در زمینه های خدماتی (رستوران کلاسیک و سنتی،فست فود،کافی شاپ و...) مطرح و پس از بحث و بررسی اعضای کمیسیون مقرر گردید: جهت ارجاع  به معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری ،نسبت به بررسی های لازم و با رعایت مفاد منشور سرمایه گذاری اقدام گردد . همچنین در خصوص درخواست سازمان عمران شهرداری مبنی بر سرمایه گذاری در زمینه احداث کارخانه شن و ماسه و آسفالت معدن تپوک پس از بحث و بررسی مقرر گردید: ضمن موافقت با احداث کارخانه شن و ماسه و آسفالت در جوار معدن تپوک، شهرداری با استفاده توان و ظرفیت بخش خصوصی به صورت قرارداد BOT  نسبت به موضوع اقدام و از ورود مستقیم شهرداری و یا سازمان های مربوطه جداً خودداری نماید. از دیگر موضوعات طرح شده در کمسیون ، درخواست مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص انتظارات آن اداره مبنی بر همکاری در زمینه های فی مابین بود که پس از بحث و بررسی مقرر گردید: شهرداری نسبت به جمع بندی موضوع از طریق سرپرستی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیریت مربوطه اقدام و گزارش نهایی به شورا و مبادی مربوطه جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت متقابل ارسال گردد.

در ادامه این جلسه قرارداد مربوط به پروژه رزت نیز طرح گردید که مقرر شد پس از بررسی اعضای شورا در این خصوص تصمیم گیری گردد.

در پایان مقرر گردید در جلسه آتی کمیسیون بررسی موانع و مشکلات مربوط به پروژه های سرمایه گذاری و ارائه گزارش معاونت اقتصادی در خصوص روند پروژه ها در دستور کار قرار گیرد.

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (135)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان