:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورا مطرح شد:  بررسی و رسیدگی به نامه های ارجاعی به کمیسیون

در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا مطرح شد: بررسی و رسیدگی به نامه های ارجاعی به کمیسیون

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 06 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورا مطرح شد:

بررسی و رسیدگی به نامه های ارجاعی به کمیسیون

یکصد و چهل و دومین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با بررسی و رسیدگی به نامه های ارجاعی به کمیسیون برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی  و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست مهندس فتاحی و باحضور اعضای کمیسیون ، برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

مهندس فتاحی نایب رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض گرامیداشت سالروز فرخنده میلاد پیامبر صلح و دوستی و مودت حضرت عیسی مسیح علیه السلام و آغاز سال نو میلادی به همه موحدین عالم بخصوص هم استانی ها و همشهریان نجیب و فهیم ارومیه در دیار رنگین کمان ادیان و اقوام ارومیه و عرض خیر مقدم حضور میهمانان حاضر در جلسه ، دستور کار جلسه را بررسی و رسیدگی به نامه های ارجاعی به کمیسیون اعلام داشتند که پس از بحث و تبادل نظر موارد به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت که پس از طرح در صحن شورا جهت اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

1 نامه درخواست اهالی محله طرزیلو و شهرک دانشگاه در اعتراض به تخریب پل قدیمی بر روی سیل گاه طرزیلو در مقابل مدرسه صدرا و همچنین اجرای پل عابر پیاده مقرر گردید که شهرداری محترم سریعا نسبت به اتمام عملیات پل نیمه تمام احداثی بر روی سیل گاه طرزیلو و همچنین احداث و نصب پل عابر پیاده در مقابل مدرسه صدرا جهت تامین جانی دانش آموزان در اسرع وقت اقدام نمایند .

2 درخواست اهالی کوچه 27 خیابان بنی هاشم جنب مدرسه امام رضا ( ع ) در ادامه خیابان مودت مقرر گردید برابر مصوبه شورای اسلامی شهر چنانچه معبر با آزادسازی یک تا سه پلاک قابل آزادسازی باشد در اولویت و از ردیف متفرقه شهرداری اقدام نمایند .

3 درخواست انجمن داروسازان استان و ساکنین مجتمع پردیس بلوار باهنر مطرح و مقرر گردید در جلسه آتی با حضور متقاضیان و نمایندگان شهرداری بررسی گردد .

در ادامه جلسه مهندس صفری کارشناس معاونت عمرانی شهرداری با گزارشی از روند پیشرفت پروژه ها و بخصوص مصوبات حمل و نقل و ترافیک در بخش عمرانی در افق 1400 توضیحات لازم را ارائه کردند .

وی همچنین از اتمام قسمتی از پل میدان آذربایجان مسیر جاده مهاباد به بلوار خاتم الانبیا و بلوار والفجر تا روز شوراها و هفته اول اردیبهشت به کمیسیون خبر داد و در ادامه گزارشی از طراحی و اجرای رینک کمربندی بیرونی شهر حد فاصل بلوار استاد شهریار تا باغ رضوان به کمیسیون ارائه داشتند .

در پایان توصیه های برای اجرای گاردریل پل میدان آذربایجان در ارتفاع بالای عرشه پل تا تراز زمین با توجه به ارتفاع زیاد پل ، گاردریل ها ضمن ضربه گیر بودن در تصادفات در جهت مسائل ایمنی و حالت جان پناه داشتن از سوی اعضای کمیسیون ارائه شد.

تعداد نمایش ها (169)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان