:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد  در سال آتی  بومی سازی تیم والیبال / تکمیل زیرساختهای ورزش شهر / حمایت از 41 هیئت ورزشی شهرستان ارومیه

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد در سال آتی بومی سازی تیم والیبال / تکمیل زیرساختهای ورزش شهر / حمایت از 41 هیئت ورزشی شهرستان ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 13 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد

در سال آتی

بومی سازی تیم والیبال / تکمیل زیرساختهای ورزش شهر / حمایت از 41 هیئت ورزشی شهرستان ارومیه

یکصد و بیست و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با بررسی راهکارهای مناسب جهت بومی سازی تیم والیبال / تکمیل زیرساختهای ورزش شهر / حمایت از 41 هیئت ورزشی شهرستان ارومیه در سال آتی برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده باحضور اعضای کمیسیون و اشرفی مدیر مالی شهرداری ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

علیزاده امامزاده دستور جلسه را رسیدگی به نامه های ارجاع شده به این کمسیون وبررسی ورزشهای حرفه ای و همگانی شهر ارومیه اعلام کرد.

دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم گفت : وظیفه تمام مسئولین و اعضاء شورای شهر حمایت از ورزش و شادابی اجتماعی شهر بوده و تیم داری شهرداری می بایستی به سمت و سوی بومی سازی در جهت تشویق ، ارتقاء انگیزه و تاثیرگذاری در پیشرفت ورزش استان باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت : استفاده از ورزشکاران بومی علاوه بر کاهش هزینه های تیم داری مسیر مخارج آن در جهت تکمیل زیرساختهای ورزشی می توان استفاده کرد.

این مقام مسئول در ادامه افزود : توسعه زیرساختها و استفاده از ورزشکاران بومی بستر لازم برای شکوفایی و شناسایی نخبه های ورزشی در رشته های مختلف از جمله والیبال را فراهم می سازد .

در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطروحه به شرح ذیل تصمیم و جهت اتخاذ تصمیمات کلی به صحن شورا ارجاع گردید:

در این جلسه مقرر گردید :

1 در سال آتی تیم داری والیبال و تیم های دیگر شهرداری بومی سازی گردد و مسیر مخارج جهت تیم داری غیر بومی به احداث سالنهای ورزشی و تکمیل زیرساختها استفاده گردد.

2 حضور تیم دسته اولی که به احتمال حضور در لیگ برتر والیبال خواهد بود مقرر گردید که حمایت کامل صورت گیرد و از ورزشکاران بومی استفاده گردد.

3 مقرر گردید که در سال آتی از 41 هیئت ورزشی شهرستان حمایت گرددتا در جهت ارتقاء سطح ورزش شهر و شکوفایی و شناسایی نخبه های ورزشی قدم برداریم.

4 در جلسه آتی مقرر گردید از متولیان و مسئولین باشگاه و افراد صاحب نظر جهت بررسی موضوعات مطروحه دعوت بعمل آید.

تعداد نمایش ها (119)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان