:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  باید با کمترین هزینه ها در زمان غیر بحران در مقابل بالاترین هزینه ها در زمان بحران بایستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید با کمترین هزینه ها در زمان غیر بحران در مقابل بالاترین هزینه ها در زمان بحران بایستیم.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 24 فروردین,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

باید با کمترین هزینه ها در زمان غیر بحران در مقابل بالاترین هزینه ها در زمان بحران بایستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری گفت: حوادث و جاری شدن سیل در بعضی از نقاط کشور موجب رنجش ملت ایران شد و لذا موجب جدی گرفتن آن در بسیاری از استانها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،باید با کمترین هزینه در زمان غیر بحران در مقابل بالاترین هزینه ها در زمان بحران بایستیم و لذا باید توجهات ویژه ای به لایه روبی انهار ، مسیلها، رودخانه ها از جمله شهرچای ارومیه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان اذعان داشت: جاری شدن سیل در دروازه قرآن شیراز و در ادامه آن حوادث ناگوار سیل در استانهای لرستان، خرمشهر، خوزستان ، خرم آباد و ... از حوادث ناگوار روزهای اول سال ۹۸ بود که موجب رنجش مردم شد و این موارد از بی تدبیری و بی برنامه گی برخی از مسئولین بود.

حسین پناهی با محکومیت کردن سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا در خصوص سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بخشی از نیروهای مسلح می باشد را نمی توان تروریست نامید و این کسی که می گوید سپاه تروریست است احمق و نادان است و این قبیل اقدامات وی در طول مدت کم مسئولیت او بارها مشاهده شده است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری بارها در خصوص دشمنی امریکا سخنانی را به ملت ایران فرموده اند و ملت ایران نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت و سخنان ترامپ را محکوم کردند و این محکومیت پیام های خوب و مثبتی در داخل و خارج از کشور را داشت که از جمله آن ایجاد همبستگی ملی و مردمی بود و از اقدام هوشمندانه مردم در محکومیت این حرکت نسنجیده و نابخردانه تقدیر و تشکر نمود.

جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، عبدلی مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان‌غربی، محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری شورا ، محمد غنی با سخاوت رئیس اداره فنی و زیربنائی جهاد کشاورزی ارومیه ،علیرضا تقوی نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه ،حسن خرم مدیر منابع آب ارومیه ،پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۸/۱/۲۴ برگزار شد.

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا عبدلی مدیرکل هواشناسی استان و حسن خرم مدیر منابع آب ارومیه گزارشی از آخرین وضعیت هواشناسی و رودخانه های شهر ارومیه را به کمیسیون ارائه کردند.

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (159)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان