:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سرمایه‌گذاری و گردشگری اولویت بودجه ۹۶ ارومیه شد

سرمایه‌گذاری و گردشگری اولویت بودجه ۹۶ ارومیه شد

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 09 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
سرمایه‌گذاری و گردشگری اولویت بودجه ۹۶ ارومیه شد

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : دکترمیرعلی محمدی رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا  اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ارومیه پیشنهادات شهرداری در مورد بودجه و برنامه‌های سال ۱۳۹۶ شهر ارومیه را در دستور کار خود قرار داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، شورای اسلامی شهر بودجه شهرداری مرکزی، شهرداری‌های ۵گانه شهر ارومیه و سازمان‌های ۱۷گانه تابعه شهرداری ارومیه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: مطابق برنامه نمایندگان شورای اسلامی شهر در شهرداری‌های مناطق و سازمانهای شهرداری ارومیه حضور یافته و پیشنهادات آنان را بر اساس شرایط مالی شهرداری ارومیه و نیز برنامه‌های پیشنهادی بر اساس اولویت‌بندی مورد نظر در حضور نمایندگان شورای شهر مورد بررسی قرار می‌دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: به اطلاع شهروندان ارومیه‌ای می‌رساند در این برنامه‌ها همواره مشارکت‌های مردمی و پیشنهادات و انتقادات آنان مد نظر قرار می‌گیرد به ویژه در امر سرمایه‌گذاری و مشارکت به حضور مردم در این عرصه شدیداً نیازمند هستیم.

وی افزود: از همه همشهریان و کسانی که در ارومیه، استان آذربایجان غربی و در کشور اسلامی ایران و یا خارج از ایران زندگی می‌کنند درخواست می‌شود در همه امور مدیریت شهری و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهر ارومیه به لحاظ سرمایه‌گذاری، مشارکت جدی داشته باشند.

عضو شورای شهر ارومیه بیان کرد: به اعتقاد شورای اسلامی شهر ارومیه پیشرفت و توسعه شهر مرهون زحمات همه ساکنان در این شهر و یا کسانی که به گونه‌ای مرتبط با شهر ارومیه و دوستدار این شهر هستند بوده است.

وی گفت: در تدوین بودجه سال ۹۶ بخش حمل و نقل خدمات شهری و سرمایه گذاری و گردشگری از اولویت‌های اصلی محسوب می‌شوند. امید است با کمک و مشارکت مردم در امر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری ارومیه موفق عمل کنیم.

محمدی افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری ارومیه قرار است پس از بررسی در شهرداری‌های مناطق و سازمانها مطابق برنامه در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار گیرد به گونه‌ای که حداکثر تا اواخر بهمن ماه جاری برای آگاهی مردم انتشار یابد.

وی اظهار داشت: علاوه بر بودجه، دفترچه  تعرفه عوارض برای سال ۹۶  نیز تدوین می‌شود و باید حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری از طریق روزنامه‌های کثیر الانتشار به سمع و نظر شهروندان برسد.

سخنگوی شورای شهر ارومیه بیان کرد: بر اساس سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در تدوین عوارض مختلف در حوزه شهرداری ارومیه افزایش قابل ملاحظه‌ای وجود نخواهد داشت و غالباً همان هزینه‌های عوارض سال گذشته مورد نظر خواهد بود.

منبع : تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (130)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان