:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مهندس حاتمی : مسئولین به باغ شهر امامزاده و جاده بند توجه ویژه ای داشته باشند

مهندس حاتمی : مسئولین به باغ شهر امامزاده و جاده بند توجه ویژه ای داشته باشند

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 05 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مهندس حاتمی : مسئولین به باغ شهر امامزاده و جاده بند توجه ویژه ای داشته باشند

مهندس محمد خالد حاتمی در جلسه مشترک رئیس ، اعضا شورای شهر ، شهردار، قائم مقام شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه مسئولین به باغ شهر امامزاده و جاده بند تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دیروز طی جلسه مشترکی که با حضور  رئیس ، اعضا شورای شهر ، شهردار، قائم مقام شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید حاضرین ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند خدمت رسانی به شهروندان و رفع برخی مشکلات موجود در حوزه های شهرسازی و راههای منتعی به محدوده شهر خواستار تعامل بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری و اداره کل راه و شهر سازی در راستای محرومیت زدایی از چهره استان آذربایجان غربی و علی الخصوص شهر ارومیه شدند .

مهندس داریوش نصر مدیر کل راه و شهر سازی استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این جلسه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس را به تمامی پویندگان علم و دانش تبریک گفت .

مهندس حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت : تقریبا تمامی مسولین و زعمای شهرمان به این نتیجه رسیده و بر این باورند که گردشگری گوشه قابل رقابت شهرمان بوده و از فرصتهایست که میتوان بر آن سرمایه گذاری کرد که این امر عاملی مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهر و استانمان خواهد بود .

 مهندس حاتمی با بیان اینکه بهبود وضعیت حمل و نقل از زیر ساختهای لازم برای توسعه گردشگری میباشد  ادامه داد : که جاده ها و راههای شوسه در این خصوص نقش بسزایی دارند ولی متاسفانه راهها و جاده های مواصلاتی  شهرستان ارومیه و  استان آ.غ دارای نقایص و ایرادات فراوانی میباشند که لازم است اگر معتقد و علاقمند به توسعه شهر و استانمان باشیم این نقایص برطرف گردند.    

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح اینکه شهرستان ارومیه از جاذبه های  طبیعی و تجاری فراوانی برخوردار می باشد که از مناطق بارز می توان به دو مورد بخش سلیوانا بلحاظ جاذبه های طبیعی آن و بخش صومای برادوست بلحاظ جاذبه های تجاری آن اشاره کرد که متاسفانه این جاده 55 کیلومتری پس از گذشت سالیان متمادی باتمام نرسیده است  و این امر دو دلیل بیش ندارد اول اینکه توانایی نظام اینقدر است که چنین نیست و توانایی نظام جمهوری اسلامی برای دنیا به اثبات رسیده است و دوم اینکه بی کفایتی و بی مسیولیت مسیولین امر باعث این کار شده است؛ جاده مرگور هم بخاطر سد بند متاسفانه هم صعب العبور تر و هم طولانیتر از پیش شده حال آنکه یکی از جاذبه های تفریحی و بسیار ارزشمند شهرستان ارومیه و استان ما آب پشت سدبوده و  عقل و منطق ایجاب میکند که جاده مرگور از کنار آب سد بگذرد، که متاسفانه چنین نیست.

وی ادامه داد : از دیگر جاذبه های شهرستان ارومیه امامزاده و بند میباشند که متاسفانه هیچ کاری برای این دو منطقه نشده؛ امامزاده چه بخواهیم چه نخواهیم دارد ازدست میرود و اگر برای آن فکری نشود تا چند سال آینده به حواشی بی ارزش شهر ارومیه تبدیل خواهد شد لذا پیشنهاد میگردد این منطقه بعنوان منطقه ویژه شهری تعیین گردد تا ضوابط قانونمند شهری برا آن حاکم شده و از تخریب و از بین رفتن آن جلوگیری گردد؛ و همچنین بند که بعنوان برندی از شهر ارومیه مطرح است نیاز به توجه و ارزش دهی بیشتر میباشد تا بتواند در توسعه شهرمان رل بیشتر و موثرتری که واقعا هم دارای چنین پتانسیلی میباشد،ایفا نماید.

تعداد نمایش ها (216)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان