:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مهندس عادل فتاحی : شوراها باید به روح و روان شهر به عنوان یک موجود زنده توجه نمایند .

مهندس عادل فتاحی : شوراها باید به روح و روان شهر به عنوان یک موجود زنده توجه نمایند .

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 04 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مهندس عادل فتاحی : شوراها باید به روح و روان شهر به عنوان یک موجود زنده توجه نمایند .

نظارت شوراها بر عملکرد شهرداریها نظارتی فعال ، پویا ، سریع و موثر است شوراها چون در بطن مردم بوده و بیشتر به مشکلات واقف هستند . شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حکومت هستند و اگر مردم بدانند که قوانین شهرسازی و معماری برخواسته از خودشان است این قوانین را بهتر می پذیرند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه مهندس عادل فتاحی نائب رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اظهار داشت : توسعه به معنای رشد همه جانبه است نقش شوراها در راستای توسعه شهرها بسیار مهم است . رویکرد شورا به دنبال ارتقا  زیر ساخت ها و خدمات رسانی در محلات و مناطق شهر است که با مطالعات قانون اساسی به جامعیت وظایف و اختیارات شوراها پی می بریم متاسفانه اکنون اختیارات شورا در حوزه شهرداری خلاصه می شود در حالی که قرار بود امور حوزه آموزش و پرورش ، بهزیستی ، خدمات درمانی ، میراث فرهنگی و گردشگری نیز به شوراها واگذار شود .

 

مهندس فتاحی ادامه داد : در دور چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه در سایه همدلی و همفکری و تعامل با شهردار تلاشگر و مجموعه شهرداری و سایر مسئولین مدیریت شهری گامهای موثری در مراحل مختلف حوزه فرهنگی و توجه خاص به ورزش محلات و احداث فرهنگسرا و و توسعه سرانه فضای سبز و حفظ و صیانت از محیط زیست به خصوص باغات زنده باغ شهر ارومیه توجه ویژه به زیرساخت های روانی ترافیک ، تکمیل رینگ میانی کمربند سبز ، احداث زیرگذرها و روگذرها و تقاطع های غیر همسطح ، بحث مبلمان شهری و آزادسازی معابر و احداث ایستگاه های آتش نشانی ، انتخاب ارومیه به عنوان پایلوت یکی از پنج شهر هوشمند کشور و مطالعات امکانات ریلی و تراموای شهری ، توسعه ناوگان عمومی ، توجه به مسائل فرهنگی و نماسازی و احداث گلدسته و گنبد مساجد ، واگذاری زمین برای بنیاد کودک ، مساعدت در جمع آوری متکدیان بخصوص افراد معتاد ، توجه ویژه به ورزش بخصوص والیبال که ارومیه به عنوان پایتخت والیبال کشور شناخته شده است .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت ها برای ایجاد درآمدهای پایدار و توجه خاص به مشارکت و سرمایه گذاری و گردشگری ، پیگیری در اجرای تهیه و اجرای طرح تفصیلی شهر به عنوان یک سند راهبردی برای ده سال آتی شهر است خاطر نشان کرد : توجه ویژه به بافت فرسوده و قدیمی شهر ، جمع آوری و استفاده از روش های نوین تولید برق از پسماند شهری و صدور پروانه ساختمانی بصورت الکترونیکی و ارائه خدمات به شهروندان ، احداث شهربازی مدرن که امیدوارم تا پایان دوره چهارم ، بحث ساماندهی ورودیهای شهر  و همچنین تعیین تکلیف انتقال پادگان مرکز شهر ارومیه و احداث کمربند سبز شهر و کمربند رینگ بیرونی و اجرای تراموای شهری محقق شود .

تعداد نمایش ها (173)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان