:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
چهاردهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهاردهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 10 دی,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
چهاردهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
چهاردهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس مسعود پاکی، حسین بخشایشی،مهندس محمد خالد حاتمی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون و جعفری مسئول امور شوراهای اسلامی شهر ارومیه با موضوع رسیدگی و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در تاریخ 9/10/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نیز تبریک آغاز سال جدید میلادی گفت:امروز مسئله نظارت از جمله پیچیده ترین مسائل در نهادها و سازمانها و به طور کلی در جامعه است و با مسئولیت اجتماعی پیوند ناگسستنی دارد و در حوزه عمومی قابل طرح ، بحث و بررسی است و لذا باید توجه به بررسی ها به طور جد بعمل آید.
عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش اذعان داشت:تعدادی از واحدهای تابعه شهرداری ارومیه به مصوبات کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه کم توجهی می کنند و لذا از همه آنها می خواهیم پیگیر مصوبات ارسالی باشند.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:امور شوراهای اسلامی شهرداری ارومیه بعنوان رابط شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه محسوب می شود و لذا باید جایگاه شورا از این طریق حفظ شود.
وی همچنین در ادامه اظهار داشت:یکی از مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه که توسط معاونت های شهرداری ارومیه رعایت نشده است برخورد با مشاغل مزاحم و رفع سد معبر می باشد و کمیسیون نظارت و پیگری شورای اسلامی شهر ارومیه به جد پیگیر این مسئله خواهد بود.
عبدالرحمن نقشین در بخش دیگری از سخنانش گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه باید به جای تغییرات ساختاری به فکر تقویت ساختاری باشند و لذا به خاطر رسیدن به اهداف خود و سیاست های کلی نباید به فکر تغییر ساختار باشیم بلکه باید در تقویت ساختارها تلاش کنیم و لذا باید به فکر تقویت جایگاه شورا باشیم.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:حضور میدانی در سازمان های تابعه شهرداری ارومیه جهت نظارت و بررسی برنامه های این سازمانها از جمله موراد و اهداف اصلی کمیسیون نظارت می باشد و لذا کمیسیون های تخصصی شورا با نهادینه کردن موضوع نظارت در کمیسیون های خود و ارائه گزارش در خصوص حوزه های تخصصی می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد.
وی در ادامه سخنانش افزود:نظارت بر شرکت های خدمات رسان و نیز ارائه چگونه خدمات آنان به شهروندان نیز باید در برنامه کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر ارومیه قرار گیرد.
عبدالرحمن نقشین با اشاره به اینکه امروز یکی از اساسی ترین مشکلات مردم موضوع مراکز درمانی و بهداشتی است گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین و اساسی ترین مشکلات مردم موضوع مراکز درمانی و بهداشتی است ،لذا کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه تلاش خواهد کرد هر ماه با بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهر به مشکلات مردم در این زمینه رسیدگی نماید.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه اظهار داشت:تعامل با کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر ارومیه از دیگر برنامه های کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه است و لذا نظارت باید کارشناسی شده و با برنامه حرکت کند و نباید مخل جریان عادی امور باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:بررسی گزارش های واصله از هیئت رئیسه شورا و کمیسیون ها و نیز سایر دستگاهها از دیگر برنامه های اصلی کمیسیون نظارت و پیگری شورای اسلامی شهر ارومیه است و در این زمینه نیز باید کلیه مصوبات یکسان سازی شوند.
عبدالرحمن نقشین همچنین از حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در مساجد خبر داد و افزود: در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و معضلات شهری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور در مساجد و محافل عمومی در تلاش برای رفع مشکلات و معضلات شهری خواهند بود.
در ادامه جلسه نیز جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه گزارشی از مصوبات کلی و ارجاعی به سازمانهای تابعه شهرداری ارومیه را ارئه نمود.
گفتنی است مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : در راستای تسریع و ارتقاء روند خدمات رسانی به شهروندان در مناطق مختلف سطح شهر اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران اجرائی شهرداری ضمن حضور میدانی در محلات مختلف و دیدار با اهالی در مساجد از نزدیک در جریان درخواستها ، مسائل و مشکلات شهروندان عزیز قرار گیرند .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه ضمن احصاء کامل مصوبات عام المنفعه شورای اسلامی شهر علل و عوامل عدم اجرای این مصوبات را با ارائه دلایل و مستندات کامل به صورت مصداق (حداقل 10 الی 15 روز ) که حیاتی می باشند جهت استحضار و اتخاذ تصمیمات لازم توسط اعضای محترم به شورای اسلامی شهر ارسال نماید .

تعداد نمایش ها (183)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان