:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 03 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد:

 تیم شهرداری فارغ از حواشی و استرس به شروع بازیهای لیگ تمرکز کنند /تخریب هدفمند تیم والیبال شهرداری ارومیه توسط برخی افراد 

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که با دستور جلسه گزارش از آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری برگزار شد گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه باید بدون حاشیه و فارغ از استرس خود را با تمرینات منسجم و منظم برای شروع بازیهای لیگ آماده کنند تا با پیروزی در بازیهای فصل پیش رو که حداقل خواست مردم و هواداران پایتخت والیبال آسیا است شادی را به مردم هدیه کنند.

وی با انتقاد از ایجاد حواشی و انعکاس اخبار غیر واقعی و هدفمند برخی از افراد خاص افزود: تیم داری حرفه ای نیازمند همدلی و هم افزایی همگانی است و انعکاس اخبار غیر واقعی از صحن شورا مبنی بر عدم تمایل اعضای شورا برای تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی جای تاسف دارد!

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با تاکید بر عدم سیاسی کردن تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد: تخریب ها و انتشار اخبار غیر واقعی جزء حرکات هدفدار بوده و تیم والیبال شهرداری باید فارغ از مباحث سیاسی باشد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه مالک اصلی تیم والیبال شهرداری شهروندان ارومیه بوده اظهار کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه جزء برند های آذربایجان بوده و باید همه تمام تلاش خود را برای ارتقاء و حفظ جایگاه والیبال شهر مان انجام دهیم.

یوسفی در پایان با اشاره به حمایت قاطعانه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از تیمداری تیم شهرداری خاطرنشان کرد: باید در حد توان تلاش شود تا حواشی و نواقصی که در تیم وجود داشته مدیریت شود و روحیه تیم را افزایش دهیم و بازیکنان و کادر فنی را درگیر مسائل جزیی نکنیم.

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان