:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 17 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

 صدا و سیما نباید اجازه دهد تا افرادی که در رسانه ملی حضور می یابند به قومیت ها توهین کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین  دکتر محمد خلیل‌پور رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آغاز سیصدو سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اخیرا" در برنامه ای که از سوی صدا و سیما پخش می شد کارشناس برنامه عمدا" یا سهوا" اقدام به بی حرمتی و توهین به قومیت ها (تورک ها) نموده است که این موضوع موجب دلرنجی و ناراحتی این قوم بزرگ و تاریخ ساز شده است و نباید این جریان آن هم در یک نهاد ملی اتفاق می افتاد.

◽️ به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: صدا و سیما نباید اجازه توهین و بی حرمتی به قومیت ها آن هم از سوی افرادی که نامشان را کارشناس می گذارند اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور گفت: اگر بی حرمتی و یا توهینی در صدا و سیما اتفاق می افتد باید از سوی آن نهاد جبران شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: توهین به قومیت ها موجب ایجاد کینه ، نفرت و تفرقه در جامعه می شود و لذا نباید اجازه داده شود تا کارشناسان به ظاهر کارشناس نما زمینه تفرقه را در جامعه و از طریق رسانه ملی فراهم کنند.
 

تعداد نمایش ها (26)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان