:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 18 مرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/0

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد :

 خبرنگاران باید مسئولان را به چالش بکشند/ کلانشهر محسوب نشدن ارومیه، مانع از جذب اعتبارات ملی می‌شود/خبرنگاران یاریگر مدیریت شهری در جلب رضایت شهروندان هستند/انتقاد سازنده و منصفانه باعث رشد و توسعه است

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور  در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی که بمناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار انجام شد ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالین این عرصه با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خود را همواره در کنار مردم بودن می بینند، گفت: قلم خبرنگار یک جریان ساز است و می توانند با مطالبات به حق، مسئولان و مدیران را به چالش کشیده و در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و توسعه شهر نقش بسزایی داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری در حفظ و نگهداری شهر هزینه کلانشهر را پرداخت می کند ولی نمیتواند از اعتبارات ملی کلانشهری استفاده کند افزود : ماموریت شهرداری برای شهروندان از بدو تولد تا فوت بوده و شهرداری ارومیه همانند سایر ارگان های شهر در حال حاضر به بالای یک میلیون شهروند در حال ارائه خدمات بوده ولی متاسفانه به علت عدم تصویب کلانشهری نمی تواند منابع لازم را از اعتبارت ملی جذب کند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه بیان کرد :شهرداری ارومیه در حال حاضر مکاتبات و رایزنی های لازم با مسئولان مربوطه در راستای تصویب ارومیه به عنوان کلانشهر در حال انجام بوده و جامعه خبری در این راستا می توانند با مطالبه گری خود از مسئولین سایر دستگاه های دخیل برای تصویب در جهت افزایش سطح رفاهی شهروندان و عزم و همدلی سایر مسئولین در این امر کمک حال توسعه شهر و شهروندان باشند.

وی با اشاره به ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری شهر ارومیه و توجه به اقتصاد گردشگری عنوان کرد : جامعه خبری می تواند با معرفی آثار تاریخی و هویتی شهر ، مناطق زیست محیطی از جمله سیلوانا که با شرایط آب و هوایی مطلوب و گنجینه ای بی نظیر از جاذبه های طبیعی و یا سایر منابع طبیعی موجود نقش موثری در صنعت گردشگری و توسعه اقتصادی شهر ارومیه داشته باشند.

دکتر خلیل پور با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری از انتقادات منصفانه و سازنده در راستای بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان استقبال می کند عنوان کرد : خبرنگاران حلقه ارتباطی مردم و مسئولین بوده و از طریق رسانه مطالبات و خواسته ها را با مسئولان در میان گذاشته و اگر مشکلاتی وجود دارد از آن انتقاد می‌کنند که البته انتقاد سازنده خود باعث رشد و توسعه می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان خواستار همراهی جامعه خبری و رسانه ای در امر فرهنگ سازی در معضلات شهری اعم از ترافیک شهری و ... شد و خاطرنشان کرد: شهر پویا را خبرنگاران دغدغه‌مند می‌سازند، زیرا تحلیل‌های سازنده توسط آنان انجام می‌شود و این مهم به ارتقای شاخص‌های شهری و جلب رضایت شهروندان کمک می‌کند.
 

تعداد نمایش ها (66)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان