:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 23 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

  شهرداری در اعمال ترمیم حقوق اعلامی کارگران طبق قانون عمل کند / عدم برگزاری دوره های آموزشی مناسب برای مدیران و کارشناسان در تکریم ارباب رجوع موجب نارضایتی شهروندان شده است / نباید بعضی از رفتارهای نامناسب در مدیریت شهری موجب شانتاژ کاری مدیریت شهری شود.

 حسین پناهی رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی کمیسیون گفت: ترمیم و افزایش حقوق کارگران براساس بخشنامه ابلاغی، از سوی شهرداری و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی اعمال و اجرایی شود.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه گفت: ترمیم و افزایش حقوق کارگران شهرداری طبق قانون اعمال شود.

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تجمیع سنوات گذشته پرسنل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: نباید عدم پرداخت بموقع سنوات پرسنل و بازنشستگان موجب نارضایتی و مشکل برای آنها شود و لذا معاونت برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش با گلایه مندی از تکریم ارباب رجوع در مجموعه های شهرداری اذعان داشت: متاسفانه عدم آموزش های مناسب برای تکریم ارباب رجوع در بین بعضی از مدیران و کارشناسان شهرداری موجب دلرنجی ، نارضایتی و عدم اعتماد به مدیریت شهری شده است.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیران و کارشناسان در برخورد با مراجعین طرح تکریم ارباب رجوع را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهرگفت: نباید بعضی از رفتارهای مدیران و کارشناسان در مجموعه های شهرداری موجب ایجاد شانتاژ کاری در مدیریت شهری شود.

وی خطاب به معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه گفت: تلاش شود معوقات عقب افتاده پرسنل و پیمانکاران در اسرع وقت و به موقع پرداخت شود.

حسین پناهی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: عدم پرداخت بموقع مطالبات و معوقات پیمانکاران با توجه به فرا رسیدن فصل بارش موجب ایجاد مشکلات و عقب افتادگی در پروژه و گلایه مندی شهروندان خواهد شد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره و توجه به تابلوهای شهری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در معابر شهری گفت: توجه به تابلوهای شهری ، تابلوهای تبلیغات شهری ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در معابر شهری و ورودی باغ رضوان ارومیه مورد توجه شهرداری قرار گیرد.
 

تعداد نمایش ها (19)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان