:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 17 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

  به عینه شاهد تردد متکدیان در شهر ارومیه هستیم.

 حسین پناهی رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه دیروز صحن شورا که با موضوعات مختلف برگزار شد، گفت: متاسفانه امروز به عینه شاهد تردد متکدیان در شهر ارومیه هستیم و این موضوع هم برای شهر و هم شهروندان می تواند یک تهدید اجتماعی باشد.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری با شکوه ، با عزت و با اقتدار نماز جمعه نصر در تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اذعان داشت: متاسفانه با وجود مکان های نگهداری با ظرفیت بالای متکدیان و معتادان در شهر ارومیه امروز شاهد تردد آنها در نقاط مختلف شهر ، پارک ها ، میدان ولایت فقیه و ... هستیم.

حسین پناهی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه امروز تجمع معتادان و متکدیان در میدان ولایت فقیه به یک معضل اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است خاطرنشان کرد : تجمع معتادان و متکدیان در میدان ولایت فقیه ، ورودی های شهر ، ورودی خیابان دیگاله ، کشتارگاه و ... به یک معضل اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و اگر نتوانیم امروز این موضوع را ساماندهی کنیم در آینده وضعیت بدتر از این خواهد شد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه امروز شاهد گورخوابی معتادان و متکدیان در مناطق کشتارگاه ، خیابان شهید باوند پور و باغ رضوان ارومیه هستیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: اگر قرار است به موضوع ساماندهی متکدیان در شهر ارومیه بپردازیم باید اقدام به تشکیل کارگروه در قالب طرح امنیت اجتماعی با مشارکت تمامی دستگاه های دخیل از جمله نیروی انتظامی، مدیریت شهری، بهزیستی، بهداشت و ... شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا گفت: هر اندازه به موضوع ساماندهی و جمع آوری متکدیان و معتادان در شهر ارومیه کمک کنیم ارزشمند و قابل ستایش است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورا خطاب به شهردار ارومیه گفت: فصل سرما در حال نزدیک شدن است ، آقای شهردار ، گرمخانه شهرداری به کدام مرحله خود رسیده است؟ شهرداری از آخرین وضعیت ساخت گرمخانه گزارشی کامل به شورا ارائه دهد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: برای ساخت گرمخانه شهرداری ، شورا ردیف و بودجه تعریف کرده است و این مکان با توجه به فرا رسیدن فصل سرما هرچه سریعتر به اتمام و بهره برداری برسد.

 

تعداد نمایش ها (20)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان