:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 21 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رییس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه:

 املاک ، سرمایه شهرداری است / مدیران مربوطه اطلاع کاملی از املاک شهرداری ندارند / ساماندهی و حفاظت از املاک و انهار متروکه جزو برنامه های اصلی شهرداری باشد.

گلشن نوروزی رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی کمیسیون گفت: املاک ، سرمایه شهرداری است و در حفظ و ساماندهی آنها باید تلاش کرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه مدیران مربوطه شهرداری اطلاع کاملی از املاک تحت تملک شهرداری ندارند و این موضوع می تواند برای مدیریت شهری مشکل ایجاد کند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با بیان اینکه املاک شهرداری باید ساماندهی شود گفت: در جهت حفظ و نگهداری از املاک شهرداری و نیز انهار متروکه باید تلاش شود و این باید یک وظیفه اصلی برای اداره املاک شهرداری باشد.

وی گفت: آزادسازی املاک کمربندی دوم شهر و منطقه بادکی جزو اولویت های شهرداری باشد و امروز متاسفانه با توجه به عدم تملک و آزادسازی ، پروژه عمرانی کمربندی دوم شهر ارومیه ناتمام مانده است.

گلشن نوروزی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مشکلات زمین های قولنامه ای ، آزادسازی املاک ، تملک و مصالحه نامه ها پیگیری و حل و فصل شوند تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اداره املاک شهرداری به عنوان حافظ اموال و املاک شهرداری که بیت المال محسوب می شوند، است و نباید اجازه داد تا شهروندان در حوزه املاک و مصالحه از مدیریت شهری ناراضی باشند.
 

تعداد نمایش ها (88)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان