:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهرداری ارومیه برای دست‌یابی به اهداف بلند مدت نیازمند حمایت و‌ همکاری شهروندان است.

شهرداری ارومیه برای دست‌یابی به اهداف بلند مدت نیازمند حمایت و‌ همکاری شهروندان است.

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 01 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در آیین افتتاح جشنواره انگور، در ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال شهرداری ارومیه اعلام کرد: در سال گذشته توانستیم یک میلیون و ۶۴ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر ارومیه اجرا کنیم، امسال نیز با هدف‌گذاری دقیق، تلاش داریم تا یک میلیون متر مربع آسفالت در سطح شهر ارومیه اجرا کنیم.

 وی در ادامه به پروژه‌های شاخص شهرداری ارومیه اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه‌های مهم و فاخر که هم‌اکنون در حال تجهیز کارگاه و شروع مراحل اجرایی است، پروژه بام ارومیه است و این پروژه به‌عنوان یکی از نمادهای توسعه عمرانی و گردشگری شهر، تحولی بزرگ در زیرساخت‌های تفریحی و فرهنگی ارومیه ایجاد خواهد کرد.

 شهردار ارومیه همچنین به گام‌های مؤثر در حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد و اظهار کرد: در زمینه تفکیک زباله نیز اقدامات مثبتی انجام شده است که نشان از تعهد شهرداری ارومیه به حفظ محیط زیست و بهبود وضعیت مدیریت پسماند دارد. 

 وی با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در بهبود زیرساخت‌های شهری، افزود: شهرداری ارومیه برای دستیابی به اهداف بلندمدت خود نیازمند حمایت و همکاری شهروندان است.

  دکتر مهدی‌زاده بیان کرد: مشارکت فعال مردم در اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی و محیط‌زیستی، تضمین‌کننده موفقیت این پروژه‌ها خواهد بود.

تعداد نمایش ها (15)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان