:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 21 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

  شهرداری با زمین های تحت مالکیت اشخاص با کاربری آموزشی تهاتر کند

 مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه دیروز صحن شورا گفت: امروز مردم با تصویب طرح تفصیلی جدید شهر ارومیه با کاربری آموزشی تحت مالکیت اشخاص دچار مشکل شده اند و از این لحاظ ناراضی هستند و بایستی تدابیر لازم اندیشیده شود.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رفع مشکل مردم در زمینه طرح های آموزشی و فضای سبز خاطرنشان کرد: زمین هایی که در مالکیت شهرداری ارومیه هستند با قطعه هایی که در مالکیت مردم با کاربری آموزشی و در داخل محدوده و ساخت و ساز قرار دارند و کمتر از ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر مربع می باشند تهاتر کرده تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی گفت: استان‌های موجود که در محوطه کشتارگاه قدیم شهرداری هستند نوسازی شوند و در راستای مقابله با حوادث و اتفاقات طبیعی بعنوان پدافند غیرعامل و  اسکان ضروری تبدیل شوند.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش یادآور شد: از زمین های موجود اطراف شهر و محدوده شهر ارومیه که اغلب در کنارگذرها و مکان های پرجمعیت بعنوان بازارهای روز و هفتگی راه اندازی و استفاده کنیم و رفاه شهروندی و کاهش ترافیکی شهر را شاهد باشیم.
 

تعداد نمایش ها (64)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان