:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 21 مرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 ۸۰ درصد مقصر حادثه برق گرفتگی دختر بچه در پارک عدم نطارت جدی شهرداری است/کسانی در نشست ها مدیریت شهری را نقد می‌کنند که در زیر مجموعه خود بی عدالتی های فراوان جاری می شود و صدای مردم بجایی نمی‌رسد. 

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن همدری و تسلیت فوت دختر بچه در اثر برق گرفتگی در پارک فردوسی ارومیه به خانواده معزا گفت: واقعا زبان از این حادثه سخت قاصر است، چه داریم در مقابل ناله های مادری داغدیده غیر شرمساری؟ 

وی با اشاره به اینکه باید قبول کنیم ۸۰ درصد مقصر این حادته عدم نظارت  است افزود: باید فرهنگ معذرت خواهی را در اشتباهات خود داشته باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره انباشته شدن فعالیت ها به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: تمام وظایف اعم از نگهداری و نظارت و آذین بندی و برنامه ریزی های مراسمات و ... به سازمان سیما و منظر و فضای سبز با نیروی انسانی و منابع محدود محول شده که سازمان قادر به نظارت همه فعالیت ها نیست. 

نوروزی با اشاره به لزوم کنترل های دوره ای برای پایه چراغ های روشنایی در فضاهای سبز شهری تصریح کرد: اگر چند روز قبل به صورت دوره ای کنترل های  لازم صورت می گرفت این حادثه رخ نمیداد و خانواده ای داغدیده نمی شد.  

وی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری  باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز مجدد چنین حوادثی در سطح شهر سیستم های روشنایی فضاهای سبز و معابر شهر را بررسی و عایق بندی و ایمن سازی لازم را انجام دهد.

برخی با استفاده از الفاظ نامناسب و فرافکنی چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ اینکه گفته شود برخی از آب گل آلود ماهی می گیرند، متهم کردن دیگران است این توهم دشمن فرضی تا کی ادامه خواهد داشت؟ در این مورد غمبار اگر بمیریم کم است، غیر شرمساری حرفی هم  داریم بزنیم؟ 

مشکلات شهرداری خیلی بی‌رحمانه منعکس می شود زبانهای ساکت گویا می شوند زبانهای گویا روزه سکوت می‌گیرند، کسانی شورا را به توپ انتقاد می بندند که از پشت درهای بسته مجموعه خود خبر ندارند به نارضایتی مردم اهمیت نمی دهند،
محرومیت زدایی وظیفه حاکمیت است شهرداری با این حجم جمعیت و با درآمد محدود  قادر نیست در محلاتی که بوقتش حق خدمات نمی دهند خدمات شایسته به مردم بدهد از نهادهای نظارتی انتطار داریم  بجای متهم کردن شورا و شهرداری و سلب اعتماد از مردم همراهی کنند حق این مردم از منابع ملی و کشوری و  ارزش افزوده ها اخذ شود. 
در خصوص فوت نوگل پرپر شده که قلب یک شهر را بدرد آورده  با کسی مماشات نداریم قانون هر تصمیمی بگیرد مورد احترام است، اگر عده ای ماهی می گیرند، یفینا بقیه دنبال نهنگ هستند، شهر را به جبهه مبارزات مطامع سیاسی تبدیل نکنیم

تعداد نمایش ها (76)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان