:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک مشتـرک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به دکتر مسعود پزشکیان

پیام تبریک مشتـرک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به دکتر مسعود پزشکیان

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 19 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پیام تبریک مشتـرک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به دکتر مسعود پزشکیان

 رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه در پیامی مشترک به دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، پیروزی او در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفتند.

 متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر پزشکیان 
رئیس جمهور محترم و منتخب ملت ایران 

اکنون که در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی با احساس مسئولیتی دوچندان در فضایی سرشار از همدلی و هم آوایی برای توسعه و پیشرفت کشور در یک انتخاباتی آزاد و شفاف با آرای قاطع خود، فرزند غیور آذربایجان را به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی برگزیده‌اند، این حرکت عظیم و شورانگیز مردمی در پای صندوق‌های رأی به زعم رهبر معظم و فرزانه انقلاب؛ "حرکتی بزرگ و کاری درخشان و فراموش‌نشدنی است" و بدون تردید افق‌های بلند و روشنی را برای ایران ترسیم کرده و بالحتم و یقین، مایه خیر و برکت برای کشور عزیزمان و تمامی هم‌میهنانمان در سرتاسر ایران اسلامی خواهد بود. 

بدینوسیله با ابراز مراتب خرسندی و مباهات از پیروزی ارزشمندتان در این انتخابات باشکوه که با غیرت و پایمردی برخاسته از روحیه انقلابی و جهادی، با منش و روشی منطبق با سلوک علوی، الگوی صحیح اخلاقمداری در عرصه رقابت‌های انتخاباتی را به تصویر کشیدید توفیق روزافزون‌تان را در دستیابی به اهداف و آرمانهای نظام و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و عزت و سربلندی ایران و ایرانی مسئلت مینمائیم.

رییس شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه

تعداد نمایش ها (689)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان