:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 17 مرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

  مدیران شهرداری فعالیت خود را بیشتر از گذشته افزایش دهند / شهرداری یکی از نهادهایی است که در تمامی امورات شهری دخالت دارد / سرمایه اصلی مدیریت شهری ، نیروی انسانی است / استفاده از نیروهای تخصصی در دستور کار شهرداری قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین  دکتر محمد خلیل پور رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه صحن شورا و در حضور شهردار و مدیران شهرداری گفت: با توجه به مسئولیت خطیر مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهر و شهروندان گفت ، شهرداری ارومیه در تمامی امورات دخیل و سهیم می باشد.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه های بالای نگهداری و ارائه خدمات شهری ، تورم اقتصادی امروز شهرداری ها را در جذب سرمایه و درآمد دچار مشکل کرده است.

دکتر محمد خلیل پور در ادامه با اشاره و توجه به رفاه پرسنل زحمتکش شهرداری ارومیه گفت: افزایش درآمد در شهرداری می تواند میزان تسهیلات رفاهی را در بین پرسنل شهرداری بالا ببرد ، اما تنزیل درآمد نه تنها می تواند نیروهای تلاشگر شهرداری را دچار مشکل کند بلکه می تواند موجب کاهش خدمات شهری و عمرانی به شهر ارومیه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به شناسایی راه های درآمدزایی پایدار در شهرداری اذعان داشت: برای تحقق بودجه و نیز افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و رفع مشکلات مالی و اقتصادی شهرداری و مدیران شهرداری به دنبال درآمدهای پایدار قانونی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و حفظ شأن ، شخصیت و جایگاه واقعی پرسنل زحمتکش شهرداری یادآور شد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه داخلی مدیریت شهری است و باید از تخصص ، تجارب و فکر آنها به نحو احسن در جهت پیشبرد امورات بهره برد.
 

تعداد نمایش ها (47)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان