:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه :

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 10 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه :

  استفاده از روشهای تکنولوژی بروز در بخش حوزه خدمات شهری انجام شود / اصناف باید در جهت کاهش و رفع معضل سد معبر در کنار مدیریت شهری باشند / ارتقای فرهنگ عمومی و آموزشی با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و محلی

 مرتضی منافی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی کمیسیون گفت: حوزه خدمات شهری در مناطق پنجگانه شهرداری ارومیه وسیع ، مهم و اساسی است و با توجه به گلایه مندی و نارضایتی شهروندان از این حوزه ، فعالیت های چشمگیری انجام داده اند.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: توجه به ارائه خدمات مطلوب و رعایت حال شهروندان باید در دستور کار مدیران حوزه های خدمات شهری قرار بگیرد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه کاستی های موجود در مناطق ، محلات و معابر شهری باید برطرف شود اذعان داشت: برای ارائه خدمات بهینه و با ارزش به شهروندان باید به دنبال خلاقیت ها و راهکارهای اساسی باشیم.

وی با اشاره به الگوبرداری از روش های گذشته برای رفع مشکلات خدمات شهری خاطرنشان کرد: باید به دنبال روش های نوین در حوزه رفع مشکلات خدمات شهری باشیم.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش اظهار داشت: ایجاد وحدت رویه در حوزه خدمات شهری علی الخصوص در مناطق پنجگانه شهرداری در چارت اداری می تواند نقش بسزایی در ارائه خدمات به شهروندان در شان و جایگاه آنها باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیران و معاونان خدمات شهری باید شناخت کاملی از مناطق ، محلات ، کوچه ها و معابر شهری داشته باشند تا در زمان مواقع بحرانی و وقوع بلایای طبیعی دچار مشکل نشوند.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهسازی ، مرمت و رفع مشکلات پیاده روهای سطح شهر ارومیه یادآور شد: بهسازی پیاده روهای سطح شهر با توجه به نارضایتی شهروندان در دستور کار قرار بگیرد.

وی در ادامه اذعان داشت: برای رفع معضل سد معبر ، اصناف باید در کنار مدیریت شهری باشند.

مرتضی منافی در ادامه سخنان افزود : ارتقای فرهنگ عمومی و آموزشی با استفاده از ظرفیت های رسانه ملی و محلی می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات شهری داشته باشد.
 

تعداد نمایش ها (64)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان