:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنان نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و هفتاد و یکمین جلسه صحن شورا

سخنان نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و هفتاد و یکمین جلسه صحن شورا

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 17 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 سخنان نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و هفتاد و یکمین جلسه صحن شورا 

مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا و قبل از آغاز جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی گفت: در آستانه فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) هستیم . حضرت امام(ره) یکی از مصادیق بارز رهبری سیاسی جهان معاصر هستند که در طول سال ها رهبری خویش تاثیر شگرفی بر اراده ملت های منطقه و جهان اسلام داشتند.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و با اشاره به ابعاد ناشناخته شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : با وجود حرف ها و نوشته های فراوان درباره آن حکیم هدایتگر ، ناگفته ها درباره عظمت و قدرت شخصیتی و رهبری او بسیار است و نسل جوان که امام را به درستی نمی شناسد ، برای ایفای مسئولیت ملی و انقلابی و برداشتن گام دوم انقلاب و اداره بهینه کشور ، باید درس های پیش برنده و تعیین کننده مکتب امام را بیاموزد تا با اطمینان به سوی آینده درخشان کشور گام بردارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد اذعان داشت: روز ۱۵ خرداد در تهران و قم حکومت نظامی برقرار شد ، اما علیرغم آن روزهای بعد نیز تظاهرات وسیعی برپا بود که مورد درگیری خونین انجامید.

مرتضی منافی گفت: پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ مبدا انقلاب اسلامی مردم ایران بود ، شاه دو روز بعد از نهضت ۱۵ خرداد ، قیام مردم را بلوا و اقدامی وحشیانه و نتیجه اتحاد ارتجاع سرخ و سیاه نامید و سعی کرد تا آن را به خارج از مرزها و کسانی همچون جمال عبدالناصر نسبت دهد.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ۱۵ خرداد برگ خونینی در تقویم انقلاب اسلامی ایران شد و اتحاد ملت را برای وقایع بعدی انسجام بخشید.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد : سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف ارومیه تسلیت می گوییم و ۱۵ خرداد روز سرمنشأ انقلاب اسلامی ایران را گرامی می داریم و بر روح شهدای این واقعه خونین درود و صلوات نثار می کنیم.
 

تعداد نمایش ها (49)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان