:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 02 مرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

 مشکلات ترافیکی امتداد فاز B4 پل آذربایجان در بزرگراه خاتم الانبیاء به قید فوریت رفع شود/ضرورت ادامه جمع آوری و ساماندهی مشاغل مزاحم ، سدمعبر و وانت بار فروش ها/بی توجهی مدیران شهری نسبت به افزایش متکدیان در سطح شهر

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با انتقاد از وضعیت افزایش سد معبر در سطح شهر ارومیه گفت: معاونت خدمات شهری اقدامات ارزشمندی در رفع و ساماندهی سد معبرها در ماه های قبل انجام داده بود ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش سد معبر و وانت بار فروش ها در بزرگراه خاتم الانبیاء و جاده استاد شهریار و ... هستیم که نیازمند انجام اقدامات فوری معاونت خدمات شهری در راستای جمع آوری و ساماندهی است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بار ترافیکی بعد از افتتاح فاز B4 پل غیر همسطح آذربایجان افزود: فاز B4  پروژه عمرانی پل غیر همسطح آذربایجان که در ماه قبل به بهره برداری رسید متاسفانه  افتتاح این فاز باعث انتقال حجم بار ترافیکی به ورودی بزرگراه خاتم الانبیاء شده که باعث مشکلاتی برای شهروندان شده لذا شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم را برای رفع موانع و مشکلات اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه جمع آوری متکدیان از سطح شهرها را یکی از مأموریت‌ها و وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام نمود ، با ابراز تاسف از عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری در این وظیفه خاطرنشان کرد: متاسفانه متکدیان به صورت سرسام آور در طول شبانه روز در ورودی های شهر و چهارراه های سطح شهر افزایش یافته و معاونت خدمات شهری در اسرع وقت در جمع آوری متکدیان سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.
 

تعداد نمایش ها (54)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان