:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
گزارش تصویری دیدار اعضای شورای  اسلامی شهر و شهردار ارومیه با استاندار  آذربایجان غربی

گزارش تصویری دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با استاندار آذربایجان غربی

گزارش تصویری دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با استاندار آذربایجان غربی

نویسنده: پشتیبانی/شنبه, 24 خرداد,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه در این دیدار شهردار ارومیه در جهت راه اندازی و ساماندهی حمل و نقل هوایی به بحث و گفتگو پرداخت.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش گفت: امروز شهرداری ارومیه با توجه به سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت رفع مشکل و کاهش بار ترافیکی با تمام قوا و با استفاده از کارشناسان مجرب و مهندسین شهرداری در حال فعالیت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: اولویت اصلی شهرداری ارومیه وارد شدن بخش های خصوصی به پروژه های عمرانی و فرهنگی است و امید است با این اقدام بتوانیم کمک حال اقتصاد استان و کشور باشیم.

محمد حضرت پور همچنین از پیگیری ها و همیاری های استاندار آذربایجان غربی در جهت انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی شهری تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشت: استاندار آذربایجان غربی به عنوان مقام عالی استان پیگیر اقدامات عمرانی و فرهنگی شهر هستند که خود جای امیدواری برای پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برنامه های شهرداری دارد و بنده به نوبه خود از دلسوزی های ایشان برای پیشرفت شهر ارومیه تقدیر و تشکر نمایم.


تعداد نمایش ها (459)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان