:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 29 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است / اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است.

💠 دکتر علیزاده امامزاده در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است ، چرا که تمامی فعالان این حوزه با عشق ، شور و نشاط ، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه ی اداری گام برمی دارند و روجشان با ایستایی و سکون منافات دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اذعان داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است ، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها ، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.
🔸 وی همچنین در ادامه سخنانش گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است ، روابط عمومی بعنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان ، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند و به همین دلیل توجه ویژه له روابط عمومی ، بعنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند ، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد ، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند ، بسیار حائز اهمیت است.
🔸 دکتر علیزاده امامزاده ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و نیز جایگاه شب های قدر اذعان داشت: امشب شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان است دیگر زمانی باقی نمانده ، باید تمام تلاش خود را بکار برد تا در پناه خداوند متعال قرار گرفت.این شب ، از دو شب قبل برتر است و از احادیث متعدد اینگونه احتمال داده می شود که شب قدر همین شب باشد.
🔸 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: روایت متعدد دیگری نقل شده است که رسول اکرم (ص) در شب بیست و سوم ماه رمضان به سر و روی خانواده اش آب می پاشید تا به خواب نروند و از فضیلت این شب بهره بگیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه مقرر شد تا بر تخفیف عوارض و اجاره بهای مستاجران شهرداری ارومیه یک ماه بیشتر (تا پایان خرداد ماه 1399 ) تمدید شود.

تعداد نمایش ها (54)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان