:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 27 فروردین,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

 تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران شهری در سال جدید نسبت به سال های گذشته بیشتر شود

 اتمام پروژه های نا تمام در دستور کار شهرداری قرار گیرد

 اجرای زیرگذر خیابان پیشوا به سمت خیابان مهارت می تواند مشکل تردد شهروندان آن منطقه را رفع نماید

مرتضی منافی نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه صحن شورا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران و پرسنل شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۲ گفت: یکی از دغدغه ها در پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت حقوق ، معوقات و پاداش های پرسنل زحمتکش شهرداری و نیز پیمانکاران مدیریت شهری بود که الحمدالله با تلاش و تدابیر انجام گرفته این امر به خوبی و به موقع انجام شد و جا دارد از شهردار و معاونت مالی و اقتصادی و مدیران شهرداری تقدیر و تشکر نمایم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: پروژه هایی که در سال ۱۴۰۲ بطور کامل به بهره برداری نرسیده اند و نیمه تمام مانده ، شهرداری جهت اتمام این پروژه ها در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: امروز مناطق ۲ ، ۳ و ۴ ارومیه با توجه به وسعت مناطق و حجم کاری و نیز گلایه مندی مردم و مهمتر از همه دغدغه اعضای شورا نیاز به زیرسازی ، آسفالت و پوشش کانال های آب های سطحی دارد و لذا شهرداران مناطق در راستای رفع نیازهای اساسی محلات اقدام های اساسی را انجام دهند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به اجرای پروژه زیرگذر یوترن المهدی خاطرنشان کرد: با اجرای یوترن المهدی در سال ۱۴۰۲ که یکی از نیازهای آن منطقه در جهت جلوگیری و کاهش ترافیک شهری و تصادفات بود و لذا در جهت ادامه این پروژه و نیز رفع تردد عابرین پیاده ، اجرای پروژه عمرانی و زیرگذر خیابان پیشوا به سمت خیابان مهارت که یکی از مناطق کم برخوردار شهر ارومیه محسوب می شود یکی از نیازهای اساسی است که باید در سال ۱۴۰۳ اجرایی شود.

مرتضی منافی در ادامه با اشاره به افزایش تکریم ارباب رجوع گفت: تکریم ارباب رجوع خواست شورا از مدیران شهری است و بعضا مورد بی توجهی بعضی از مدیران قرار می گیرد و لذا تکریم ارباب رجوع از اولویت های مدیریت شهری است که باید در سال ۱۴۰۳ افزایش یابد.
 

تعداد نمایش ها (25)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان