:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
احیای بافت فرسوده و تعیین تکلیف پروژه میدان امام خمینی (ره)

احیای بافت فرسوده و تعیین تکلیف پروژه میدان امام خمینی (ره)

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 01 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید :

احیای بافت فرسوده و تعیین تکلیف پروژه میدان امام خمینی (ره)

سی و پنجمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوعات توجه ویژه به اتمام و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری با محوریت احیای بافت فرسوده و تعیین تکلیف پروژه میدان امام خمینی (ره) برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حسین پناهی ؛ با حضور اعضاء و ناظرین کمیسیون ، تیزکار معاون اداری و مالی شهرداری و جعفری مسئول واحد امور شوراها در سالن جلسات شورا برگزار شد که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم فرارسیدن روز جهانی مسجد و روزصنعت دفاعی را گرامی داشت و با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که از مساجد بعنوان سنگر در دوران مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یاد می نمودند ادامه داد : مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را بر عهده داشتند و در شرایط حساس نهضت اسلامی توانستند به انسجام نیروهای مردمی بپردازند. علاوه بر این، بسیاری از برنامه های انقلاب مانند انتخابات شوراهای محلی، کانونهای بسیج و دیگر ضرورتهای زمان در مساجد انجام می گرفت و امروز مساجد مهمترین ظرفیت در مقابله با تهاجمات فرهنگی ایادی غربی خواهد بود .

وی همچنین فرارسیدن روز پزشک را به تمامی پزشکان جامعه پزشکی و علی الخصوص متخصصان شهر عزیزمان تبریک گفت و خاطر نشان کرد : زحمات شبانه روزی کسانی که زندگی، دانش و تجربه‌های گران‌قدر خویش را برای داشتن مردم و جامعه‌ای سالم‌تر به کار گرفته و می‌گیرند بسیار با ارزش است .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به وظیفه ذاتی کمیسیون مبنی بر پیگیری مداوم روند اجرایی مصوبات شورای اسلامی شهر از دست اندر کاران و مجموعه معاونت اداری و مالی که زحمات فراوانی در پیاده سازی سیستم یکپارچه رصد آنلاین روند اجرایی مصوبات انجام داده اند تقدیر و تشکر نمود و خواستار احصاء نمودن نظریات فرمانداری به تفکیک و لحاظ نمودن در جدول آخرین روند عملیاتی شدن مصوبات جهت دسترسی به آماری واقع بینانه تر شد .

این مقام مسئول توجه ویژه و پیگیری های متناوب سیاستهای اتخاذ شده در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سد معبر در معابر شهری را به همراه نظارت جامع بر روند فعالیتهای مالی مجموعه مدیریت شهری و رفع هرگونه خلا های موجود را از دیگر سیاستهای این کمیسیون برشمرد و خواستار پیگیری بی وقفه و نامحدود بهمراه بازدیدهای میدانی از واحدهای مربوطه گردید .

حسین پناهی از اساتید دانشگاهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با ابراز خرسندی از اثرات مثبت ورود کمیسیون نظارت به موضوعات مطروحه از زمان آغاز این کمیسیون اتمام و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری با اولویت تعیین تکلیف پروژه میدان امام خمینی (ره) و احیای بافت فرسوده و مناطق حاشیه ای با هدف تامین کاربریهای خدماتی در مناطق محروم و مرکزی شهر ارومیه و همچنین مشخص شدن آخرین روند آزاد سازی امتداد خیابان عطایی و راه اندازی شهربازی مدرن بعنوان اتمام پروژه های نیمه تمام چندین ساله در دستور کار قرار گیرد .

همچنین با پیشنهاد لطیفه مبیّن در خصوص توجه ویژه به مسائل و مشکلات بانوان مقرر گردید آخرین اقدامات انجام شده در خصوص اتمام پارکهای بانوان و برنامه های شهرداری در راستای توانمند سازی بانوان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در کنار سایر موضوعات مطروحه در دستور کار کمیسیون قرار گیرد .

در ادامه جلسه هریک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود در خصوص راهکار های نوین و جامع نظراتی پرداختند و مقرر گردید بازدید میدانی بهمراه تداوم پیگیری ها از سیاستهای این کمیسیون همچنان از اولویتهای این کمیسیون باشد .

تعداد نمایش ها (155)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان