:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اولین جلسه امور بانوان شهرداری ارومیه در معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه تشکیل شد.

اولین جلسه امور بانوان شهرداری ارومیه در معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه تشکیل شد.

نویسنده: پشتیبانی/دوشنبه, 11 اسفند,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی شورای شهر ارومیه؛ عضو هیئت رئیسه شورا دراولین جلسه امور بانوان شهرداری ارومیه با اشاره به فعالیت 270 زن شاغل در شهرداری ارومیه، بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر دستگاه های دولتی و غیر دولتی دارای واحد بانوان با تشکیلات و وظایف ویژه هستند لذا نبود واحد بانوان در شهرداری با تعداد 270 زن شاغل مانع از نمود فعالیت های شهرداری در حوزه بانوان می شد در نتیجه ایجاد واحد امور بانوان باچارت تشکیلاتی و شرح وظایف خاص در حوزه بانوان یکی از مطالبات بانوان شهرداری ارومیه بود که نهایتا این واحد در شهرداری ارومیه تشکیل شد.

«لطیفه مبین» با اشاره به جمیعت 50 درصدی زنان در جامعه، بیان کرد: این قشر نقش تعیین کننده را در بنیاد خانواده و شکل گیری جامعه سالم و نوع ارتباطات ، تعامل و فعالیت های اجتماعی بر عهده دارد و با توجه به ویژگی خاص و مسایل و مشکلات مبتلا به آنان اقتضا دارد که نهادها و دستگاهای ذیر ربط به نحوه موثر در جهت برآوردن نیازهای آنان برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه با تشکیل واحد امور بانوان شهرداری ارومیه از ظرفیت و توانمندی های بانوان شهر استفاده خواهد شد، گفت: همچنین به منظور توانمند سازی بانوان ضرورت دارد از ظرفیت همکاری و مشارکت تمام نهادها ، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های مرتبط در توانمندسازی، مشاوره و ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی به بانوان استفاده کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه از ایجاد بانک اطلاعاتی بانوان نخبه، فرهیخته، خلاق و ساعی به منظور شناسایی آنان و استفاده از مهارت ها و تجارب علمی و فرهنگی آنان در امور مدیریت شهری و توانمند سازی بانوان شهری،غنی سازی اوقات فراغت بانوان با ایجاد امکانات تفریحی، ورزشی ، فرهنگی و هنری و بویژه احداث پارک برای بانوان شهروند و مجتمع های شهر بانو را از برنامه هایی اعلام کرد که از سوی شهرداری ارومیه با تشکیل واحد بانوان به اجرا گذاشته می شود.

وی درادامه با اشاره به تصویب بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای واحد امور بانوان شهرداری ارومیه برای سال 94، اظهار کرد: این میزان بودجه صرف برنامه های نرم افزای واحد بانوان چون برگزاری دوره های آموزشی وبرگزاری جشنواره ها خواهد شد.

تعداد نمایش ها (809)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان