:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اولین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل دره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

اولین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل دره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 13 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0
اولین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل دره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
اولین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع انتخاب رئیس و نائب رئیس کمیسیون با حضور رسول اصغرزاده،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و مهندس عادل فتاحی،مهندس مسعود پاکی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه با رای اعضای کمیسیون،مهندس عادل فتاحی بعنوان رئیس،مهندس مسعود پاکی بعنوان نائب رئیس و زلفعلی ابراهیمی بعنوان دبیر کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری انتخاب شدند.
در آغاز جلسه،رسول اصغرزاده،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن گرامیداشت دهه ولایت گفت:کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از غنی ترین و تخصیص ترین کمیسیونهای شورای اسلامی شهر می باشد و مسئولیت مهمی در امر عمران و آبادانی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تجارب مهندس عادل فتاحی اذعان داشت:بی شک وجود اشخاصی چون مهندس عادل فتاحی که خود کوله باری از تجربیات را دارد و نیز مهندس مسعود پاکی با داشتن بیش از 24 سال در عرصه مهندسی عمران و نیز زلفعلی ابراهیمی که در عرصه سازندگی نقش بسزایی در پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه داشته است می تواند نتایج مطلوبی را در بر داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود:بی شک کمیسیون عمران با استفاده از تخصص و تجربه گری یکی از موفقترین کمیسیون های شورای اسلامی شهر ارومیه خواهد بود و شهروندان این تخصص را به عینه مشاهده خواهند نمود.
رسول اصغرزاده همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:همدلی و در کنار هم بودن و استفاده از استعدادهای یکایک اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پیشبرد اهداف و رساندن شهر زیبای ارومیه به جایگاه واقعی خود در عرصه توسعه شهری نقش بسزایی خواهد داشت و امیدوارم این همدلی ما را در رساندن به اهداف کلی یاری نماید.
در ادامه جلسه،مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:ترکیب اعضای کمیسیونهای شورای اسلامی یک ترکیب مهندسی و تخصصی است و امید می رود با هماهنگی ها و همکاری های حوزه های عمرانی و خدماتی بتوانیم نیازهای جامعه را برطرف نمائیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:بازدید از پروژه های عمرانی در گذشته کمرنگ بوده است و امید می رود با درایت و با استفاده از تجربیات اعضای کمیسیون بتوانیم عملکرد قابل قبولی را ارائه نمائیم.
ایشان در ادامه سخنانش گفت:بنده 14 سال افتخار عضویت در کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر را داشته ام و تمامی تجارب خود را در جهت رسیدن به اهداف ها و سیاست های کلی در راستای ایجاد شهری زیبا و مدرن در اختیار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر خواهم گذاشت.
وی با تقدیر از تلاشهای رئیس و اعضای دوره چهارم کمیسیون عمران و برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد:تلاشها و زحمات رئیس و اعضای کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری دوره چهارم شورا مثال زدنی است و بنده به نوبه خود از تلاشهای این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سحنانش اذعان داشت:باید تلاش کنیم مشکلات عمرانی و حمل و نقل شهری از سوی شهروندان قدرشناس ارومیه به کمیسیون ارائه شود چون در غیر این صورت نخواهیم توانست به همه خواسته های مردم برسیم.
وی همچنین گفت:شهرداری ارومیه با توجه به نزدیک شدن فصل بارش تمامی عملیات عمرانی،زیرسازی و آسفالت معابر شهری را در اولویت کاری خود قرار دهد و با تمام توان نسبت به رفع نواقصات اقدام نماید.
در ادامه جلسه،مهندس مسعود پاکی نائب رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:اتحاد و همبستگی اعضای شورای اسلامی شهر نه تنها برای شهر بلکه برای شهروندان نیز موثر خواهد بود و با اتحادی که در بین اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به وجود آمده است انشاءالله شاهد شهری توسعه یافته خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:بی شک تجربیات و تخصص های اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه کمک بزرگی را برای رفع نواقص ،پروژه های نیمه تمام و نیز رفع خواسته های مردم در بر خواهد داشت و امیدوارم بتوانیم نمایندگان شایسته ای در این چهار سال برای شهروندان باشیم.
مهندس مسعود پاکی همچنین اظهار داشت:توسعه،آبادانی و پیشرفت از مهمترین برنامه های کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه خواهد بود و تمامی اعضای شورا با تمام توان و قدرت و با اتحاد و همدلی خواسته ها و مشکلات شهری را برطرف خواهند نمود.
در پایان موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (166)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان