:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اولین دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با مسئولین ،حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

اولین دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با مسئولین ،حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 14 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
اولین دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با مسئولین ،حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،دراولین دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با مسئولین ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در مصلی امام خمینی ( ره ) و اقامه نماز ظهر و عصر، جلسه و دیداری صمیمی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی در دفتر نماینده محترم ولی فقیه برگزار کردند. در این دیدار رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت:خداوند متعال را شاکریم که آغاز شروع بکار دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه مصادف با این دهه قرار گرفت و امید است مسیری را انتخاب کنیم که نتیجه آن باعث آرامش معنویت و نشاط اجتماعی گردد.
رسول اصغرزاده با اشاره به اینکه امروز با همدلی و اتحاد می توان به نتایج مطلوب دست یافت اذعان داشت:امروز اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با همدلی و اتحاد همچون دوره های گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه در تلاش خواهد بود تا در راستای آبادانی و توسعه شهر ارومیه از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رهنمودها و فرمایشات امام جمعه ارومیه در زمان قبل و بعد از انتخابات گفت:بی شک فرمایشات و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خصوص انتخاب اصلح در زمان انتخابات نقش بسزایی داشته است و شورای اسلامی شهر ارومیه نیازمند توصیه ها و رهنمودهای حضرتعالی در رسیدن به آرمان های انقلاب است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود:امروز اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با همدلی و یکپارچگی در کنار هم و برای خدمت صادقانه به مردم قرار گرفته اند و این جمع صمیمی تلاش خواهند کرد در راه خدمت بی منت به مردم تمام تلاش های خود را انجام دهند.
وی همچنین از مزین نمودن پوسترهای شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم استان خبر داد و افزود:با توجه به مصوب شورای اسلامی شهر ارومیه و نیز ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا، پوسترهای شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم استان آذربایجان غربی بر روی تاکسی ها و اتوبوسهای درون شهری در ایام تشییع پیکر آن شهید والامقام نصب خواهد شد.
رسول اصغرزاده همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:یکی دیگر از مصوبات مهم دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه،معرفی ارومیه بعنوان شهر بین المللی گردشگری تا سال 2020 خواهد بود و امید است با رهنمودها و توصیه های حضرتعالی به خواسته های مردم نزدیکتر شویم.
در ادامه مهندس عادل فتاحی ،نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک دهه کرامت گفت:بی شک توصیه ها و رهنمودها شما عالم بزرگوار در زمان انتخابات نقش بسیار بزرگی در انتخاب اصلح داشته است و امید است با همدلی و وحدتی که در بین اقوام و ادیان در شهر ارومیه وجود دارد بتوانیم به مشکلات مردم به نحو احسن رسیدگی کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:نگاه دنیا به مدیریت شهری،یک نگاه فرهنگی و اجتماعی است و امید است با نگاه فرهنگی و اجتماعی به تمامی مسائل ، نیازهای جامعه را برطرف نمائیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت:با توجه به اینکه از سال 1376 شهرداریهای کشور از بدنه دولت و بودجه دولتی و ملی منفک شده و اکنون اکثریت کلانشهرها و شهرداریها با مشکلات منابع مالی مواجه هستند و امیدوارم که با توجه به سرمایه گذاری و رونق بازار مسکن در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصادی و درآمدهای شهرداری جهت رفع مشکلات عمرانی و فرهنگی شهری باشیم.
مهندس عادل فتاحی در ادامه افزود: امنیت کشور و جامعه باعث رشد و توسعه شهرها شده است و امروز توسعه و آبادانی کشور را مدیون امنیتی هستیم که در کشور وجود دارد و اگر این امنیت کمبود شاهد هیچ گونه فعالیت چشمگیری نبودیم و باید در کنار امنیت جامعه به مشکلات مردم و شهروندان و نیز اشتغال جوانان توجه نمائیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت:امید است با توجه به فرامین و رهنمودهای حضرتعالی بتوانیم با وحدت و همدلی به نیازها و مشکلات مردم و شهروندان رسیدگی کنیم.
حسین پناهی،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در ادامه جلسه گفت:نگاه شورای اسلامی شهر ارومیه یک نگاه مثبت گرا به تمام مسائل جامعه است ،اما متاسفانه نتوانسته ایم در بعضی از مسائل به خواسته های مردم برسیم .
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:توجه به منویات مقام معظم رهبری باید از مهمترین برنامه های شوراهای اسلامی باشد و باید در این زمینه نیز اقدامات اساسی انجام گیرد.
حسین پناهی یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری را توجه به پیوست های فرهنگی عنوان نمود و افزود:امروز یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری ،توجه به پیوست های فرهنگی از سوی مسئولان است و امید است با توجه به رهنمودهای ایشان بتوانیم در زمینه فرهنگی نیز اقدامات اساسی انجام دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به سیاست های کلی در بحث مسجد محوری نیز تلاش خواهد کرد و امید است با دست در دست دادن هم بتوانیم نقاط ضعف جامعه را برطرف نمائیم.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه مسجد محوری و محله محوری را از ضروریات دانست که در گذشته توجه کمتری شده و با وجود اینکه فرهنگسراها در کنار مساجد و محلات می باشد می تواند مکمل هم باشند.
پناهی در پایان با اشاره به اینکه با ارائه محتوایی از مساجد و سیاستگذاری مناسب به فرهنگسراها می شود محلات را از نظر دینی ، مذهبی و فرهنگی تقویت کرد و نبود سیاست کاری و نرم افزاری و محتوایی در فرهنگسراها خلاء اساسی بوده است.

تعداد نمایش ها (151)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان