:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ایجاد زیر ساختهای راه اندازی نرم افزار جامع یکپارچه سازی عوارض شهرداری به تفکیک پلاک های ثبتی

ایجاد زیر ساختهای راه اندازی نرم افزار جامع یکپارچه سازی عوارض شهرداری به تفکیک پلاک های ثبتی

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 15 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید :

ایجاد زیر ساختهای راه اندازی نرم افزار جامع یکپارچه سازی عوارض شهرداری به تفکیک پلاک های ثبتی

سی و هفتمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوع ایجاد زیر ساختهای راه اندازی نرم افزار جامع  یکپارچه سازی عوارض شهرداری به تفکیک پلاکهای ثبتی برای شفاف سازی روابط بین شهروندان و شهرداری برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضاء و ناظرین کمیسیون ، تیزکار معاون اداری و مالی شهرداری ، نماینده تیم حسابرسی شورای اسلامی شهر به همراه جعفری مسئول واحد امور شوراها در سالن جلسات شورا برگزار شد که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم و تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که بنام روز و هفته ازدواج نامگذاری شده است بر لزوم توجه ویژه مسئولین به مسائل جوانان علی الخصوص مقوله ازدواج آسان در چهار چوب پیروی از سنت پیامبر اسلام و امامان معصوم (ع) در برپایی این سنت مهم و پسندیده تاکید نمود و خاطر نشان کرد : آرامش روحی و جسمی و البته کاهش معضلاتی که از قِبل ازدواج نکردن در میان جوانان اتفاق می افتد از دیگر مواردی است که لزوم توجه بیشتر به این مقوله مهم اجتماعی را می طلبد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به تکمیل موفق نرم افزار جامع رصد آنلاین اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه که با پیگیری و تلاش کمیسیون به نتیجه رسید بر لزوم ایجاد زیر ساختهای تهیه و تدوین نرم افزار جامع  یکپارچه سازی عوارض شهرداری به تفکیک پلاکهای ثبتی در راستای تسریع پروسه احصاء مطالبات شهرداری و شفاف سازی روابط بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری با هدف توسعه و آبادانی شهر ارومیه و نهایتا اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت وصول دارایی های شهرداری تاکید نمود و خواستار اجرایی نمودن 6 بند درآمدی مکتوب شده توسط نماینده تیم حسابرسی شورای اسلامی شهر و ارائه هرچه سریعتر لایحه وصول درآمدی مصوب شورا گردید .

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه معاونت اداری و مالی ، معاونت برنامه ریزی ، سازمان آمار و فن آوری اطلاعات و واحد امور شوراها در راه اندازی موفق نرم افزار جامع رصد آنلاین پیگیری مصوبات شورا اسلامی شهر اظهار داشت به حول و قوه الهی و همت اعضای شورای اسلامی شهر پس از راه اندازی این نرم افزار و ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سد معبر و پیگیری سیستماتیک این معضل شهری طی چند هفته آتی و حصول نتیجه مطلوب بازدید دوره ای اعضای کمیسیون نظارت از روند کیفی اجرای مصوبات در دستور کار این کمیسیون قرار خواد گرفت .

  در بخش بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون درخواست هواداران والیبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در جهت حمایت از رشته والیبال بعنوان ورزش اول شهر ارومیه که بعنوان شهر عاشقان والیبال در سطح بین المللی مطرح است مقرر گردید در راستای پاسخ به مطالبه بحق طرفداران متعصب ، فهیم و والیبال دوست ارومیه ای مدیر باشگاه شهرداری هفته آتی جهت ارائه توضیحات لازم در کمیسیون حاضر شود .

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر و از اعضاء ناظر کمیسیون نظارت با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : اقتصاد مقاومتی نه در کلام مسئولین ؛ بلکه باید در تمامی بخش های مجموعه مدیریت شهری در جهت استفاده مناسب از منابع و صیانت از بیت المال مورد اقدام و عمل لازم قرار گیرد .

محمد ستارپور عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره بر لزوم همکاری همه جانبه مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری در وصول مطالبات شهرداری خواستار ایجاد زیر ساختهای جامع الکترونیکی جهت پرداخت آسان مطالبات توسط شهروندان گردید .

در ادامه جلسه هریک از حاضرین به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند .

تعداد نمایش ها (170)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان