:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ایجاد سیستم هوشمند و ارتباطی مناسب در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و تسریع در دریافت مطالبات

ایجاد سیستم هوشمند و ارتباطی مناسب در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و تسریع در دریافت مطالبات

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 29 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید :

ایجاد سیستم هوشمند و ارتباطی مناسب در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و تسریع در دریافت مطالبات

سی و نهمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوع ایجاد سیستم هوشمند و ارتباطی مناسب در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و تسریع در دریافت مطالبات برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضاء و ناظرین کمیسیون ، تیزکار معاون اداری و مالی شهرداری ، دوستی معاون برنامه ریزی ، اسد پور مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات ، جعفری مسئول واحد امور شوراها و نماینده شرکت صفا رایانه در سالن جلسات شورا برگزار شد که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید ، خیر مقدم و تبریک روز عرفه ، روز شناخت و معرفت و همچنین فرارسیدن سالروز ولادت امام علی النقی الهادی (ع) دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برای تمامی جمع حاضر قرار گرفتن در زمره پیروان راستین و صدیق این امام همام را  از خداوند متعال مسئلت نمود .

پناهی همچنین با گرامیداشت سالروزوفات محمد حسین بهجت متخلص به شهریار که بنام روز شعر و ادب فارسی نام گذاری شده است اظهارداشت : آثار گرانبهای این شاعر نامی و استاد سخن معاصربا کلامی دلنشین و اشعاری نغز، روح و روان همه علاقه مندان شعر و ادبیات را با زبان دل و روح و احساس نوازش می نمود .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به تکمیل موفق نرم افزار جامع رصد آنلاین اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه که با پیگیری و تلاش کمیسیون به نتیجه رسید بر لزوم ایجاد زیر ساختهای تهیه و تدوین نرم افزار جامع  یکپارچه سازی عوارض شهرداری به تفکیک پلاکهای ثبتی و همچنین ایجاد زیر ساختهای ارتباطی در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی ، ارتقاء سلامت اداری و ارتباط مجموعه مدیریت شهر با شهروندان و سایر مجموعه های مرتبط از جمله نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی تاکید کرد .

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه معاونت اداری و مالی ، معاونت برنامه ریزی ، سازمان آمار و فن آوری اطلاعات و واحد امور شوراها در راه اندازی موفق نرم افزار جامع رصد آنلاین پیگیری مصوبات شورا اسلامی شهر تصریح کرد : اقدامات انجام در زمینه های نرم افزاری به همراه الکترونیکی نمودن استعلامات و تمامی مراحل صدور پروانه از اقدامات مهم زیر ساختی در جهت تبدیل ارومیه به شهری هوشمند برابر افق 1404 می باشد و می بایست تمامی کم و کاستی های آن در اسرع زمان مشخص و رفع گردد و با فعال نمودن 32 زیر سیستم صفا رایانه عزم جدی شود .

پناهی با تاکید بر رکود حاکم بر جامعه احصاء کامل و اقدام متناسب در جهت وصول مطالبات شهرداری از شهروندان و بخصوص افرادی با میزان بدهی قابل توجه را از اولویتهای اصلی کمیسیون در جهت حفظ منافع شهر و شهروندان و ایجاد بسترهای ارائه خدمات مطلوب در سطح شهر دانست و خاطر نشان کرد : با ایجاد سیستمی جامع و کارآمد و عدم چند گانگی در اقدامات می توان در مدتی کوتاه نسبت به وصول مطالبات بحق شهرداری اقدام نمود .

وی در پایان در مورد عملیاتی نمودن بندهای شش گانه حسابرسی در صفا رایانه را مورد تاکید قرار داد و اشاره کرد هماهنگی زیر سیستم های مالی و درآمد باید به گونه ای باشد که در حداقل زمان ممکن قابل کنترل ،احصاء و کسب باشد و باید ایرادات فعلی سیستم به هر نحو ممکن رفع شود .

در ادامه جلسه هریک از حاضرین به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند .

تعداد نمایش ها (135)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان