:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 11 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از روند اجرایی و رسیدگی به رفع مشکلات پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این بازدید مهندس عادل فتاحی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان یکی از فاخرترین پروژه های شهری ارومیه است گفت:پروزه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان یکی از مهمترین و فاخرترین پروژه های شهری ارومیه است که با توجه به وردی حمل و نقل جنوب استان از این مسیر از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه 65 درصد از بار ترافیکی جنوب استان را میدان آذربایجان حمل می کند اذعان داشت:میدان آذربایجان ارومیه 65 درصد از بار ترافیکی جنوب استان را حمل می کند که از اهمیت مهمی برخوردار است و لذا کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای رفع موانع موجود در پروژه باید رفع شود.
مهندس عادل فتاحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در راستای اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان گفت:امروز با توجه به رکود اقتصادی عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجا آنگونه که تصور می شد پی نرفته است و امید است با ارائه راهکارهای اساسی شاهد اتمام این پروژه فاخر باشیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به معارض در طرح و محدوده پروژه آذربایجان اذعان داشت:یکی از عمده مشکلات پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان آزادسازی زمین های شخصی محدوده پروژه است که الحمدالله کارشناسان اداره املاک با تدابیر لازم در رفع زمین های محدوده پروژه تلاش کرده اند و امید می رود به زودی زمین های باقی مانده نیز آزادسازی شوند.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت:با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی امروز شاهد بار ترافیکی سنگین در میدان آذربایجان هستیم و لذا در جهت رفع موانع ،آب های سطحی تلاش می شود.
مهندس عادل فتاحی همچنین در بخش دیگری از سخنانش افزود:توجه به سیما و منظر شهری و نیز توجه به مطالعات محدوده پروژه های عمرانی باید مورد توجه قرار گیرد و با اجرای راهکارهای موثر در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان تلاش شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:توجه به فازبندی اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان باید از سوی پیمانکار رعایت شود و تلاش برای آزادسازی و اتمام عملیات مسیر والفجر به جاده مهاباد در اولویت کاری قرار گیرد.
وی همچنین در ادامه افزود:توجه به خواسته و نیازهای شهروندان در خصوص اتمام پروژه تقاطع آذربایجان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و امید می رود با استفاده از راههای دسترسی و اتمام این پروژه شاهد کاهش و روان سازی بار ترافیکی منطقه باشیم.
در ادامه جلسه مهندس رضا جوان کیا معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه با اشاره به اقدامات پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان گفت:معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه با تمام توان و به طور شبانه روزی در جهت اتمام پروژه آذربایجان تلاش می کند و در این راستا از حمایت ها و همراهی شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه تقدیر و تشکر می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:امروز با همدلی و همفکری توانسته ایم به بخشی از اهداف کلی در پروژه های عمرانی دست یابیم و بی شک اگر این همدلی و یکپارچگی بین مجموعه شهرداری ارومیه نبود هیچ اقدام اساسی نمی توانستیم انجام دهیم.
مهندس رضا جوان کیا در بخش دیگیری از سخنانش با تقدیر از شورای اسلامی شهر ارومیه و پیگیری مسائل و مشکلات شهری گفت:حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در پروژه های عمرانی یک قوت قلب برای مجموعه عملیاتی پروژه است و امید است با پیگیری های مستمر مسئولان در راستای رفع موانع و مشکلات بتوانیم نسبت به ارائه خدمات بهینه به شهروندان اقدام نمائیم.
در پایان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بهمراه معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه از آخرین روند اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان بازدید بعمل آوردند.
بازدید اعضای کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری
بازدید اعضای کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از تقاطع غیر همسطح آذربایجان
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : در جهت تسریع در آزادسازی معارض املاک واقع در پروژه نمایندگان تام الاختیار اداره املاک و شهرداری در محل نسبت به انجام مصالحه لازم با مالکین املاک وارد معامله شوند .
* مقرر گردید : پیرو مصوبات قبلی شورا پیشنهاد میگردد شهرداری و سازمان حمل و نقل ترافیک با هماهنگی پلیس راهور سریعا با تجدید نظر درراه های دسترسی موجود پروژه بهترین راهکار را جهت روانی ترافیک و حل مشکل شهروندان اتخاذ و اجرائی نمایند .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه به موازات پیشرفت فیزیکی پروژه همکاری لازم را با شرکت های خدمات رسان و جابجائی تاسیسات موجود پروژه معمول نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه با توجه به پیشرفت پروژه تمهیدات و تدابیر لازم را در جهت جمع آوری آبهای سطحی در پروژه مد نظر قرار دهد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه بعلت محدودیت فصلی عملیات ساختمانی و عمرانی به منظور تحویل پل B2 مسیر جاده مهاباد به بلوار والفجر قبل از پایان فصل عمرانی تمهیدات و تدابیر لازم را جهت اتمام عملیات مد نظر قرار دهد .
* مقرر گردید : شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه باتفاق شهردار و با هماهنگی مقام عالی استان پیگیر منابع مالی از اعتبارات ملی را با توجه به موقعیت اجرائی پروژه بعنوان یکی از ورودیهای اصلی جنوب استان به مرکز استان معمول فرمایند .

تعداد نمایش ها (189)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان