:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه سرمایه گذاری اوریاد

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه سرمایه گذاری اوریاد

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 13 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه سرمایه گذاری اوریاد


رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری با حضور در محل پروژه سرمایه گذاری اوریاد ضمن بازدید از آخرین روند پیشرفت پروژه در جریان برخی موانع و مشکلات موجود قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه پروژه مشارکتی اوریاد تاکنون دارای 72% پیشرفت فیزیکی بوده و به طور معمول 240 الی 280 نفر در پروژه مشغول به کار می باشند که برای تسریع در ادامه عملیات این تعداد به 310 نفر افزایش یافته و برای بسیاری از مهندسین و کارگران در اجرای پروژه اشتغال زایی صورت گرفته است.

در اجرای پروژه شرکت هایی از کشورهای آلمان،چین،کره،ترکیه و برخی شرکت های داخلی نیز همکاری نموده اند و  برای بهره برداری از فاز 1 پروژه که بخش تجاری پروژه می باشد پیش نویس قرارداد با شرکت فرانسوی برای راه اندازی و اشتغال 1500 نفر از افراد بومی استان به امضاء رسیده است که مقرر گردیده این شرکت فرانسوی از ورود هرگونه کالای خارجی امتناع نموده و محصولات ایرانی راکه  تحت لیسانس این کشور می باشد به فروش برسانند.

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به فرصتهای مهم اشتغال زایی پروژه های سرمایه گذاری خاطر نشان کرد : اجرای پروژه های موفقی از این دست زمینه حضور سایر شرکتهای داخلی و خارجی را جهت سرمایه گذاری در شهر ارومیه تسریع خواهد نمود .

حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن مثبت ارزیابی ارزیابی نمودن روند اجرای پروژه مشارکتی اوریاد بر لزوم افزایش حمایتهای مجموعه مدیریت شهری  از این مجموعه بزرگ مشارکتی تاکید کرد و خواستار اجرای طراحی اولیه این پروژه با توجه به زیرساختهای فنی اعمال شده با حمایتهای مسئولین استانی گردید .

مهندس عادل فتاحی نائب رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در جریان اتمام تمامی پروژه های عمرانی می بایست خدمات رسانی و تامین راههای دسترسی در اولویت اقدامات سرمایه گذاران باشد خواستار پیگیری مسئولین استانی در جهت تسهیل بستر حضور سرمایه گذاران در شهر ارومیه شد .

مهندس فتاحی همچنین با تشریح طرح تفضیلی منطقه 5 که در حال استارت است اظهارداشت :  با پیشنهاد شورای شهر و رایزنی با کمیسیون ماده پنج و مشاور طرح تفضیلی برای جلوگیری از ضرر و زیان سرمایه گذار و افزایش سهم شهرداری در پروژه ، تعداد طبقات پروژه را تا 25 طبقه افزایش یابد.

تعداد نمایش ها (195)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان