:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی مجموعه پل های تقاطع آذربایجان و فاز روگذر میدان امامت

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی مجموعه پل های تقاطع آذربایجان و فاز روگذر میدان امامت

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 28 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/5

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی مجموعه پل های تقاطع آذربایجان و فاز روگذر میدان امامت

 

در صورت تامین منابع مالی پروژه مرتفع ترین پل که مسیر انتهای جاده مهاباد را به بلوار والفجر متصل می نماید حداکثر تا اوایل آذرماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه روز پنج شنبه راس ساعت 7 صبح اعضای کمیسیون عمران به همراه تعدادی دیگر از اعضای شورا از جمله ریاست شورای اسلامی شهر ارومیه ، ریاست شورای استان و کارشناسان فنی  معاونت فنی و عمرانی ، مدیر مالی ، رئیس حراست شهرداری و رئیس سازمان عمران شهرداری از محل کارگاه پروژه مجموعه پل های میدان آذربایجان بازدید نمودند .

 در جلسه ای که در محل کارگاه پروژه تشکیل گردید پیشرفت های پروژه و اولویت های طرح مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شده است در صورت تامین منابع مالی پروژه مرتفع ترین پل که مسیر انتهای جاده مهاباد را به بلوار والفجر متصل می نماید حداکثر تا اوایل آذرماه ( قبل از رسیدن فصل سرما ) مورد بهره برداری قرار گیرد . اولویت دوم : زیرگذر است که مسیر بلوار خاتم الانبیاء ( روبروی خانه های سازمانی ) را به جاده مهاباد وصل می نماید . اولویت سوم : پل مسیر جاده ساوالان ( به سمت جاده اشنویه ) خواهد بود و در نهایت بقیه المانهای جانبی پروژه احداث و به بهره برداری برسد .

در حال حاضر عمده مشکلات پروژه کمبود منابع مالی است که بایستی به پروژه تزریق شود و موارد دیگری مثل : پیشرفت فیزیکی کند پروژه است که در حال حاضر به حدود 27 درصد رسیده است و مشکل دیگر جابجایی تاسیسات و شریانهای حیاتی از جمله کابل های برق ، لوله انتقال آب شرب و خط لوله نفت و گاز است که جابجایی آنها به مرحله اجرایی رسیده است .

از مهم ترین مشخصه های پروژه وجود بیش از 500 عدد شمع می باشد که در زیر پی پروژه مدفون شده است و هزینه بالایی نیز در برداشته است . امید است با همکاری شهرداری ارومیه و سیاستگذاری شورای اسلامی شهر نسبت به افتتاح هر چه سریعتر پروژه جهت بهره برداری مردم عزیزمان اقدام شود .

پس از بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان ، از پروژه فاز روگذر میدان امامت نیز توسط اعضای محترم شورا و کارشناسان فنی و معاونان شهرداری ارومیه بازدید دوم بعمل آمد و پس از ارائه گزارش توسط مسئولین پروژه مقرر گردید قبل از شروع بازگشایی مدارس ، با اجرای پانل های طراحی شده در مسیر بلوار مولوی یک افتتاح گردد .

در خاتمه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات کلیه دست اندرکاران از جمله مشاوران ، پیمانکاران ، کارشناسانفنی و عمرانی تشکر و قدردانی نمودند .

تعداد نمایش ها (398)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان