:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید اعضای کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری از پروژه مشارکتی بهشت

بازدید اعضای کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری از پروژه مشارکتی بهشت

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 28 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بازدید اعضای کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری از پروژه مشارکتی بهشت

یکصدو بیست و پنجمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری پس از بازدید اعضـای کمیسیون از پروژه بهشت در محل معاونت اقتصـادی و سرمایه گـذاری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون ، سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری و افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در در سالن اجتماعات معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز ولادت امام علی النقی (ع) بر لزوم توجه ویژه مسئولان به پروژه های مشارکتی ناموفق تاکید نمود و خاطر نشان کرد : حفظ بیت المال و منافع شهر و شهروند مهمترین رسالت نمایندگان مردم شریف ارومیه در شورای اسلامی شهر می باشد .


رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری علت بازدید از پروژه سرمایه گذاری بهشت را عدم اقدام سرمایه گذار مربوطه برابر قرارداد فی ما بین و گودبرداری نامناسب که منجر به آسیب بخش هایی از ساختمان های مجاور شده است دانست و گفت : اظهارات کارشناس رسمی دال بر میزان بالای خسارت وارده به املاک مجاور با توجه به عدم رعایت ایمنی لازم در اقدامات زیر ساختی را دارد .

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر رعایت اعتدال در جذب و بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی خواستار برخورد سازنده و احترام متقابل با سرمایه گذاران شد و اظهارداشت : بهره مندی از تجربیات سایر کلانشهرهای موفق در این حوزه باید در دستور کار معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری قرار گیرد .

بخشایشی با اذعان به اینکه تغییر نگاه در سطح کلان به بخش خصوصی و تعامل بین دستگاه های متولی امر در کنار پرهیز از بروکراسی اداری در پروژه های سرمایه گذاری می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد ظرفیت شرکتها و ارگانهای دولتی برای اجرای پروژه های مشارکتی را بسیار مهم و کارآمد ارزیابی نمود .

در ادامه هریک از اعضاء حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند .

در خاتمه مقرر گردید شهرداری نسبت به جانمایی تلویزیون های شهری در مناطق مختلف شهر برای ارائه به عنوان طرح سرمایه گذارای باعنایت به اعلام آمادگی سرمایه گذاران فراوان اقدام نماید .

شایان ذکر است اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر با توجه به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس از روند فعالیتهای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه نیز بازدید نمودند .

تعداد نمایش ها (178)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان